Zwangerschapwens 2e kind, vriend niet meer

A

Anoniem

Guest
<p>hoi allen,</p><p>Mijn vriend en ik hebben een prachtige dochter van bijna 2. Ik heb altijd de wens gehad voor meer kinderen en mijn vriend wilde dit ook altijd. Maar nu niet meer!!! Onze gesprekken eindigen nu altijd "we hebben het er nog wel over", maar voor hem wordt het steeds duidelijker dat hij niet voor een 2e wil gaan en mijn wens word groter en groter. Wat moet ik doen? Ik vind natuurlijk dat als we ervoor zouden gaan, we dit allebei moeten willen. Maar ik ben ook zo bang dat als ik nu zeg "oké dan niet", ik het hem altijd kwalijk zal nemen.. iemand tips hoe hier mee om te gaan?</p>

Wat maakt dat hij niet voor een tweede wil gaan?
Lijkt me vreselijk om in zo'n situatie te zitten.. :( Ik hoop echt voor jullie alle drie dat hij zich bedenkt!

Wil hij gewoon voorlopig nog geen tweede, of helemaal niet meer? Kan me voorstellen dat hij misschien wat langer wil wachten, omdat hij de eerste al verandering genoeg vindt nu... Maar dat hij over een tijdje wel voor een tweede wil gaan. Probeer vooral duidelijk te krijgen waaróm hij geen tweede zou willen. Dan kun je elkaar denk ik beter begrijpen. Succes!

Terug
Bovenaan