A
Anoniem
Guest
He hoi allemaal...
heb een beetje een dipje... zondag op maandag heb ik de hele avond tot 0300 snachts buikkrampen gehad... Stiekum kon ik het niet anders verwoorden als weeen ..
S'morgens verloskundigen gebeld voor wat geruststelling te horen..Zei kwam gelijk naar me toe want vertrouwde het niet (ook met vroeggeboorte van Lili in haar achterhoofd)
Wat blijkt nou mijn baarmoedermond is al helemaal rijp en week (ben bijna 27 weekjes zwanger) En ik had wel degelijk weeen activiteit gehad...gelukkig geen ontsluiting..
Haar advies 24 uur voledige bedrust, nou doe reuze mijn best maar dit vind ik echt heel moeilijk! Denk dat jullie dit wel begrijpen met een dreumes van 13 maanden wat je de tent afbreekt is dit ook nog niet makkelijk!!
Maar goed , ik had ook al weken last van bekkenpijn (zoals de dockter het noemt) en kan eigelijk vrij weinig omdat ik kapot ben als ik ook maar wat heb gedaan...En altijd pijn heb...
Had me deze zwangersschap anders voorgesteld...Ben er ook heel weinig mee bezig het gaat zoooooo snel ...
Maar met ons ukkie gaat het super hij/zei groeit goed en is heel actief!
Zo even lekker klagen...jullie hebben er niks aan maar goed...
Liefs lonneke