zwangersschap...

A

Anoniem

Guest

He hoi allemaal...

heb een beetje een dipje... zondag op maandag heb ik de hele avond tot 0300 snachts buikkrampen gehad... Stiekum kon ik het niet anders verwoorden als weeen ..
S'morgens verloskundigen gebeld voor wat geruststelling te horen..Zei kwam gelijk naar me toe want vertrouwde het niet (ook met  vroeggeboorte van Lili in haar achterhoofd)

Wat blijkt nou mijn baarmoedermond is al helemaal rijp en week (ben bijna 27 weekjes zwanger) En ik had wel degelijk weeen activiteit gehad...gelukkig geen ontsluiting..
Haar advies 24 uur voledige bedrust, nou doe reuze mijn best maar dit vind ik echt heel moeilijk! Denk dat jullie dit wel begrijpen met een dreumes van 13 maanden wat je de tent afbreekt is dit ook nog niet makkelijk!!

Maar goed , ik had ook al weken last van bekkenpijn (zoals de dockter het noemt) en kan eigelijk vrij weinig omdat ik kapot ben als ik ook maar wat heb gedaan...En altijd pijn heb...

Had me deze zwangersschap anders voorgesteld...Ben er ook heel weinig mee bezig het gaat zoooooo snel ...

Maar met ons ukkie gaat het super hij/zei groeit goed en is heel actief!
Zo even lekker klagen...jullie hebben er niks aan maar goed...

Liefs lonneke

Nou meid, kan me voorstellen dat je effe niet weet  hoe je het nu doen moet.
Wat een tegenslag, maar denk aan het goede doel...zo lang mogelijk je kindje in je buik.
Maar het lijkt me vreselijk lastig. Laat leuke films, boekjes, bonbons enz aanslepen en kijk of je dreumes even bij oma mag spelen
Gelukkig bijna weekend!

sterkte en hou je taai
pascal

Hee getver, dat het zo moet lopen. Weet precies hoe je je voelt! 24 bedrust met een een kleine is geen combinatie... Ik kan je alleen maar zeggen dat je dat echt moet doen, maar dat weet je natuurlijk wel. Kan je niet iemand regelen die een dagje op je dreumes wilt passen? Dan heb jij een dagje, middagje vrij om eens goed te rusten.

Klaag maar lekker raak hoor! Dat lucht lekker op en dat is minstens net zo belangrijk!

Heel veel sterkte!

Groetjes Hanneke

He danke voor jullie snelle reactie's!!
ja mijn vriendinnen pakken zich zelfs vrij om op mijn muppie te passen (ze vinden dit zo leuk allemaal), dus dit zit opzich wel goed!! Vind het alleen zelf vaak niet zo leuk, ik wil ook buiten rennen en spelen met haar!! en lekker sjoojen (volgens mij niet echt nederlands) met haar... Maar goed het is ook voor een goed doel ik weet het!
Heb jij dit ook gehad dan Hanneke??Want dan is mij toch iets ontgaan! Gaat de combinatie goed met je ukkies?? Vind dat je vaak op forum bent!

Liefs lonneke

Klaag jij maar lekker! Zolang het oplucht en je rustig blijft kan het geen kwaad. Volgens mij heeft Hanneke nog een hoop tips voor je als je het even niet meer weet. Zij heeft het zó goed gedaan! Petje af hoor dames...
Sterkte!

Zo hee dat is mega balen. Neem je rust maar goed zodat de kleine zolang mogelijk bij je(in je)  blijft. Fijn dat je vriendinnen je kunnen helpen bij je dochter. Succes!

Terug
Bovenaan