zwangersschaps cursus begint bijna

Hoi,

7 januari begint de zwangersschapscursus.. ben erg benieuwd.
Heb er wel zin in.

Het zou eigenlijk deze maand al beginnen maar ivm de feestdagen is het doorgeschoven naar januari.

Het is bij de thuiszorg in Huizen, dus lekker dichtbij en gelukkig ook niet al te laat.

Liefs leeuwtje

Hoi Leeuwtje,

Heel veel plezier bij de cursus.
Zelf ga ik niets volgen. Ben nog fanatiek met sporten bezig. Twee avonden in de week, steps en aerobics bevalt met nog goed.

Groetjes

Corrie

Heey leeuwtje ik heb er al een avond of 3 op zitten. Vanavond weer. Als ik de cursus later begon dan zat ik er tot 3 weken na de uitgerekende datum op.
Is wel leuk bij ons. Leuke groep allemaal heel verschillend in leeftijd (28 tot 41 jaar) groepje van 12 is ook groot genoeg.
Soms kletsen we meer dan we echt wat doen maar vooruit ;) na vanvavond even 2 weken niet en dan idd 7 januari weer verder. 14 januari hebben we partner avond.

Ga jij nog naar het ziekenhuis trouwens voor een rondleiding? Die hebben wij 13 januari.

Groetjes Macka

Hoi Macka,

heb er ook erg veel zin in, en hoop ook dat de groep leuk is...
Als de kleine niet eerder komt dan kan ik volgens mij ook precies 8 of 9 lessen bijwonen.

En toevallig ga ik ook 13 januari naar een info avond bij ons in het ziekenhuis.
infoavond over bevallen in het zkn..

En wil ook naar infoavond voor borstvoeding, maar die is er 18 februari, moet ik me
nog voor inschrijven..hoop dat ik dan nog niet bevallen ben, maar dat zal wel niet.

Wel toevallig dat je ook weer cursus hebt op de 7e en 13e infoavond in het zkh.

grappig..

groetjes leeuwtje... nu 27 wkn +3

Terug
Bovenaan