zwangersschaptesten

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.

Ik heb even een vraag. Ik ben nu twee weken overtijd en vanmorgen heb ik een test gedaan van clearblue. Negatief helaas. Het was een digitale zwangerschapstest. Graag zou ik meningen willen horen over de verschillende zwangersschapstesten en wat jullie ervaring hiermee is. Diep in mijn hart geloof ik de test namelijk niet zo. Kennen jullie dit gevoel?

Liefs Barbara

hoi hoi
ik vindt digitale testen ook niet zo fijn.bij mijn vorige zwangerschap had ik precies hetzelfde en toch was ik wel zwanger.deze test is heel gevoelig en mischien als je er morgen nog een doet,dat hij dan wel positief is.
succes he.
liefs sil

Hoihoi,

Ik had vorig jaar 5 keer de test gedaan van de etos thuis merk en iedere keer was ik zwanger.. ik zou gewooon een huismerk nemen werkt net zo goed

Groetjes,

Bianca

Bedankt voor jullie reactie. Ik zal maandag eerst eens even een thuistest halen. Hoe gaat het bij jullie? Wij zitten nu een beetje "vast" in ronde 8 voor ons eerste kindje.

Barbara

hoi

Ik had gewoon van het kruidvat merk geloof ik waar je twee streepjes moet hebben ,vorige keer had ik op dag nod getest en toen was er een heel vaag streepje en de volgende dag was ie beter te zien.dus licht streepje is ook streepje ik was toen zwanger. succes emee zal voor je duimen groetjes wedny

Dank je wel voor je reactie Weny. Ik dacht ach digitaal zal wel goed werken, maar die werken dus eigenlijk te secuur. Wordt er wel een beetje zenuwachtig van. Ben wel bang dat het niets is. Ik ben nog steeds niet ongi ( 15 dagen overtijd) en begin me nu af te vragen wat er dan aan de hand kan zijn. Hoe gaat het bij jullie allemaal?

Liefs Barbara

Terug
Bovenaan