zwangervirus gaat door zie ik

hoi allemaal

eerst moi van harte meid geniet er van, het mei forum is er nog niet wilde er ook even naar toe maar ja wachten we daqar ook maar op hahahah.

nou ik heb maandag het ziekenhuis gebeld en kan pas 22 sep komen voor een echo gggrrrr alweer wachten.
maar verder gaat alles goed heb het nog wel in mn rug en af en toe in mn onderbuik en mn borsten zijn ook nog steeds pijnlijk.
maar ben verder niet misselijk of zo.

hoi simone
wat lief van jou en je man.
ja alles gaat lekker hier en mn vriend is helemaal door het dolle heen.
heb maandag het ziekenhuis gebeld en kan pas de 22ste sept komen voor een echo maar alles gaat goed, en dat na 5 jaar. we hadden dit echt nooit verwacht maar zo zie je maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
maar hoe is het nou met jullie en hoever staan jullie er voor? laa even wat weten.

ik ben er elke keer niet omdat ik slecht op het forum kan komen refresch u browser of zoiets.

hoi anne
jeetje wat klote zeg wens je sterkte en geef de moed niet op meid.

voor alle meiden ga er voor

voor alle die zwanger zijn van harteeeeeeeee het zwangervirus zit goed in de lucht.

voor alle klussers ga er voor.

voor alle waarbij het niet gelukt is kop op geef niet op en ga er weer voor.

voor alle wachtende succes.

gr hartje

hey hartje,

Ik heb ook 22 september mijn echo om 14 uur,welk ziekenhuis zit je?

Heb je ook msn?

Ik zou het leuk vinden om eens met je te chatten.

Tamara_rooie@hotmail.com

Groetjes Tamara

hoi tamara

wij moeten 22 sept om half twee in het erasmus mn zijn.
ik heb helaas geen msn kunnen we niet e-mailen?
ik ben als het goed is op 2 mei uitgerekend (als alles goed gaat).
en mn laatste ongi was 26 juli.
hoe voel jij je, ik ben nog niet misselijk maar mn borsten doen wel zeer en heb nog last van mn rug,zal er allemaal wel bij horen.
ik heb je je e-mail gestuurd onder die hotmail adres hoop dat ie aangekomen is, alleen maar ff om te kijken of ie het doet.
gr hartje

We kunnen idd wel mailen als je het leuk vind.

Ik ben ook niet meer misselijk maar heb wel al een nieuwe bh moeten kopen omdat die andere begon te snijden.

O ja ik heb je mail wel gehad maar wist niet dat ie van jou was dus heb ik hem weggegooit,sorry!!!!Ik kende geen mario dus heb ik weg gedaan (schaam)
Kan je hem nog een keer sturen?

Liefs Tamara

Terug
Bovenaan