ZwangerWordenMail

A

Anoniem

Guest
Meld je nu aan voor de Zwanger Worden Nieuwsbrief met alle tips en tricks om zo snel mogelijk zwanger te worden.
Als je je nu inschrijft voor de mail word je niet alleen iedere maand op de hoogte gehouden maar de eerste 1000 inschrijvers ontangen ook een Predictor setje met daarin een Early Predictor en een gewone Predictor Test.

Ik kan ook alleen maar de jonge gezinnen nieuwsbrief vinden. De zwangerworden nieuwsbrief staat daar niet bij.

Wil me ook aanmelden, maar weet niet hoe... ook ik kom nergens de zwangerworden nieuwsbrief tegen...

Heb gevonden! Had een heldere ingeving, hihi...

http://zwanger.jongegezinnen.nl/Zwanger-worden/Zwanger-Worden-1.htm

x

Ik heb mij ook direct aangemeld.

Vandaag stond op de facebook van Moeders Voor Moeders de volgende vraag:
Welke adviezen/tips heb jij allemaal gekregen toen je zwanger probeerde te worden? Onze informatrice Odette hoorde laatst dat een man 10 jaar lang geen avocado's meer gaat eten om zijn vruchtbaarheid te bevorderen.. en zo kunnen we natuurlijk wel even doorgaan!

Eén van de antwoorden was dit:
Geen stress (stresshormonen zorgen voor geen of slechte innesteling)
Rust (liefst 3 dagen na de terugplaatsing bedrust)
Zorg voor de aanmaak van endorfine (dit gelukhormoon word met lachen aangemaakt)
Zorg voor afleiding
Het slikken van foliumzuur (bevorderd de innesteling en is natuurlijk goed voor de uiteindelijke vrucht)
Niet stofzuigen en tillen in de wachtweken (de baarmoeder is hier heel gevoelig voor)
Granaatappels eten of het sap hiervan drinken (anti-oxidanten hieruit zijn zeer gezond)
Tarwekiemolie (dit zorgt voor een betere innesteling)
Veel wandelen (zorgt voor een goede doorbloeding van de baarmoeder)
Niet in bad (te hoge lichaamstemperatuur zorgt voor afsterven embryo)
Niet zwemmen op de dag van de terugplaatsing (baarmoedermond kan nog openstaan en chloorwater is niet goed voor de vrucht)
Na de terugplaatsting 2-3 dagen geen sex. (sommige artsen geven zelfs langer aan)
Alleen thee drinken die 100 % Theeíne vrij is
Buik handen en voeten warmhouden
1000 mg omega 3/visolie per dag
Vit. 3D 10 ug (400 i.e) per dag = 1 dag
Vitamine B complex
Kinderasprine (1 per dag)
Geen groene thee
Frambozenblad thee
Gekookt ei (1 per 2 dagen)
Veel rode vruchten eten
Geen regulier vlees eten (bevat namelijk antibiotica, liefst biologisch vlees)
Geen banaan of sinaasappel of andere 'koude' vruchten
Walnootolie helpt voor de innesteling
Vitamine E
Niet op hoge hakken lopen
2 keer per week vette vis eten (ook al heel vroeg in de zwangerschap)
Niet teveel melkproducten

Ik ben benieuwd welke adviezen ze via de mail geven.

Als ik eerlijk mag zijn, vindt ik sommige dingen erg ver gezocht. 3 dagen na terugplaatsing bedrust? Ik kreeg te horen, gewoon doen wat je altijd doet, er is niets dat de innesteling kan bevorden.
Ik loop in een ziekenhuis dat voorop loopt qua onderzoeken naar ivf en icsi ed en zij hebben nog geen enkele manier gevonden om innesteling te bevorderen.

En voor de rest geldt, gewoon gezond leven. Alles met mate en gewoon doen waar je je goed bij voelt.

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan