Zwangles:) Wie heeft er ervaring mee?

Het lijkt mij heel erg leuk om tijdens mijn zwangerschap "Zwangles" te volgen. Dit is volgens mij een heel nieuwe trend (heb het bij de Vioolstudio in Amsterdam gezien, maar verder nog niet zoveel).

En schijnt ontzettend goed te zijn om tijdens de zwangerschap te doen.

Wie heeft hier ervaring mee? Was het echt zo ontspannend en heeft het bijgedragen aan de band
met je kindje?

Hoor het graag!
 
Hoi, ik geef Zwangles in Utrecht (bij mijn weten was ik de eerste in NL), en mijn cursisten zijn erg enthousiast. Het werkt ontspannend, je maakt contact met je buik en met de baby, je maakt contact met de andere zwangeren en omdat je echt samen wat doet (namelijk het instuderen van popnummers) schept dat al snel een band.Bij mij ligt het accent tijdens het zingen op energie opladen door te zingen, op contact met elkaar en op contact met je buik. Tijdens de tweede helft van de les ligt het accent juist op ontspanning door ademoefeningen en ontspanningsoefeningen.De deelnemers gaan altijd geheel ontspannen, blij en helemaal rozig naar huis!Ik hoop dat je het gaat proberen want het is echt heerlijk om te doen.Groetjes! Maaike
 
Moest het even Googlen hoor, sorry.
Blijkt dat ik dit al vanaf het begin doe in mijn eigen omgeving. I'm not a people person, sorry.
Net zo goed als dansen, kijk, ik praat niet over een breakdance actie, maar gewoon dansen, bewegen op muziek, of wiegen. De meeste mensen worden blij van muziek en dit merkt de kleine ook en ik merk ook echt dat hij deze moment fijn vind. Alsof hij dan van links naar rechts zwemt om mee te doen, hahaha. Doordat je zingt, dus trillingen, ontspant de kleine, want jouw stem is op dit moment de stem dat hem/haar kalmeert.
 
Terug
Bovenaan