Zwangschapsverschijnselen verdwijnen

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier en normaal ben ik niet zo van forums, maar wil toch even van mij afpraten.

Zwanger worden ging bij ons niet vanzelf. Uiteindelijk ben ik van de derde IUI poging zwanger geworden. Inmiddels ben ik 6+3 weken.

Vanaf het begin had ik eigenlijk alleen last van pijnlijke/gevoelige borsten die gespannen aanvoelden. Misselijk ben ik heel af en toe geweest. Maar dit is op 1 hand te tellen.

Nu wordt er overal gezegd dat met 6 weken je klachten erger worden, maar voor mijn gevoel worden ze minder. Gisteren waren mijn borsten nog wel gespannen, maar vandaag echt totaal niet meer. Ze doen ook geen pijn meer.

Ik ben op dit moment echt heel bang dat het fout gaat. Ik ben het ziekenhuis al gebeld, maar zij zijn alleen bereikbaar voor spoed. En dit is voor mijn gevoel geen spoed.

Ik weet dat het alle kanten op kan gaan, maar ben nu helemaal alleen en zo bang.

Ik snap helemaal hoe je je voelt. Maar om je een klein beetje gerust te stellen; bij mij namen na 7 weken ook de symptomen af. En dan na een aantal weken heb je ineens weer heel veel last van bijvoorbeeld je borsten. Het komt en het gaat, en hoeft helemaal niks te betekenen. Ik had zelfs tot 19 weken regelmatig bloedverlies. En nu loopt er hier een prachtig ventje van 14 mnd rond. Liefs

Terug
Bovenaan