zwangwerschapskwaaltjes????????

A

Anoniem

Guest
hallo daar allemaal........

ik zal even kort mijn verhaal veretllen.
Ben vorig jar mei gstopt met de pil, toen was ik er 12 jaar aan geweest, in september 2007 zwanger geworden ons geluk kon niet op, met 12 weken voor de echo{kon wel eerder een inwendige echo krijgen maar wou dat ten niet, als je voor de keuze komt doe gerust een inwendige echo je hebt veel beter beeld en je voelt er niets van.}bleek dat ons kindje met 9 weken al gestopt was met groeien, dan zakt de grond onder je voeten weg.
we hebben onszelf voor genomen om direct door te gaan voor een tweede poging.
het duurt nu nog een week{volgende week zondag} voor dat ik weer ongesteld behoor te worden maar heb nu een opgezette buik ben vermoeid, de puistjes ploppen de grond uit terwijl ik normaal hier ook wel wat last van heb maar dat is dan in mijn menstruatie week.

Heeft iemand een idee????

nou zullen jullie misschien denken, dat behoor je toch te weten je bent al in verwachting geweest maar  heb geen idee meer was zo in de wolken op dat moment  

ik hoop met ieder van jullie mee op een goed vruchtbaar jaar

groetjes  19 1  

hallo,

jeetje, wat erg zeg!!!

ik ben zelf ook in de race voor een eerste kindje, maar zit al op dag 86. maar ik heb ook een opgezette onderbuik en dikke pukkels (vooral op de schouders en rug). gister nog een test gedaan, maar negatief. dus bij mij geen teken van zwangerschap.

raar he, als je niet weet wat er in je eigen lichaam gebeurd!!!

groetjes lizzy.

hey lizzy..

wannneer moet je weer ongesteld worden dan?
dit heb ik anders nooit voordat ik ongesteld moet worden, heb jij dit vaker gehad of ook eerste x.

groetjes 19 1

hoi,

ik ben in september gestopt met de pil, na 9 jaar. toen een cyclus van 36, 33, 38 en nu zit ik dus al op dag 87!!! ik heb dus ook geen idee wanneer ik weer ongesteld wordt. ik vind het vooral vervelend dat je niet waar je aan toe bent.

groetjes lizzy.

wanneer zou jij weer ongesteld moeten worden dan? heb je al een test gedaan?

hey izzy, ik moet aankomende zondag weer ongi worden, ik heb vandaag een test gedaan {negatief}veel te vroeg natuurlijk, het stijgt een beetje naar mijn bol denk ik haha.
we zullen gewoon moeten afwachten

maar met jouw, ban je al bij je huisarts geweest?

groetjes diana

hoi hoi,

ja, ik ben eind februari naar de HA geweest. ik heb een verwijsbrief voor de fertiliteitsarts meegekregen. hier moeten we over 2,5 week naartoe. best spannend, we hebben al een hele vragenlijst moeten invullen. ik heb ook geen idee wat ons te wachten staat dan.

maar goed, ben wel blij dat die afspraak staat. want ondertussen gebeurd er niks in mijn lijf (niet ongesteld of zwanger). dus we wachten het maar af, makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, maar goed.

groetjes lizzy.

Terug
Bovenaan