Zware ademhaling/knorren na voeding

<p>Hoi allemaal,</p><p>onze kleine heeft een zware ademhaling na het eten of naja hij ‘knort’. Zijn er mensen die dit herkennen of weten wat dit inhoudt?</p><p> </p><p> </p>

Hoi, hoe oud is je zoontje? Onze dochter had dit in het begin ook omdat ze gulzig dronk en de verkeerde fles kreeg. We zijn toen overgestapt op de dr browns flessen met kleinere speen. Toen ging het weg. 

Mijn dochter had dat in het begin ook. Verborgen reflux dacht de arts. We hebben haar toen elke keer goed rechtop gehouden na de fles (liefst 30 min), haar matrasje onder haar hoofd iets omhoog gedaan door hydrofiele luiers eronder te doen en ook wij zijn overgestapt naar dr Browns flessen. Gaat vele malen beter! 
Maar ik zou altijd even contact opnemen met je huisarts / verpleegkundige van het CB, wellicht is er bij jullie iets anders zoals een koemelk allergie of astma etc. 

Ons zoontje is nu 5 weken. Ja wij hadden eerst difrax flessen en nu inderdaad ook dr Brown, vanwege krampjes. Wij hebben nu de eerste fase speen. Hij dronk in het begin erg gulzig, nu wat minder. Ik zal het inderdaad eens navragen bij het cb. 

Mijn dochter knort ook en ook zware ademhaling. Het komt bij haar omdat ze super gulzig drinkt. Heb sinds enkele dagen dr Browns fles en het is wel wat beter. We houden haar na het voeden ook wat langer rechtop. 

Terug
Bovenaan