Zware avond...

A

Anoniem

Guest
Gisteren een erg drukke dag op het werk. Wel heel gezellig, een dag vol feest! Daar hoort helaas ook bij dat je van kwart over zeven tot kwart over vijf geen moment voor jezelf hebt en de hele dag loopt te rennen! Zelfs geen lunchpauze gehad! Ook niet goed van mezelf om die niet te nemen, maar goed...

Thuis was ik helemaal klaar, van moeheid gewoon geen trek meer in mijn eten en de tranen stonden in mijn ogen...
Toch maar een paar stukjes pizza gegeten, ik teerde tenslotte de hele dag al op 2 liga's en een cakeje!
In de avond BabyBoom kijken. Leuk dacht ik! De vorige aflevering vond ik erg interessant, al viel het stukje van de testen me flink tegen voor mezelf.
Bijna de hele aflevering heb ik zitten janken: vna moeheid en waarom het bij ons zou niet wil lukken en bij 'de rest' allemaal wel...

Daarna lekker naar bed...dacht ik... Tenminste, ik ben daarna (na een warme douche) ook lekker mijn bedje in gekropen. Gelapen van ongeveer half 11 tot half 4 (erg onrustig geslapen en veel liggen dromen), daarna tot het opstaan klaar wakker!

Nu dus echt doodop op mijn werk!
Mijn borsten zijn ook nog steeds gevoelig, nu al ruim een week, vanaf de dag voor mijn ei.

Ff een dipje dus, terwijl ik me eigenlijk heel opgewekt en helemaal niet moe voelde tot gisteravond.
Zal me in de loop van de dag ook wel weer beter gaan voelen!

Liefs Daisy

pf zeker zware avond voor je meid!
dipjes zijn erg vervelend! maar ook goed van je hoor dat je gewoon je tranen laat lopen. dat is af en toe gewoon even goed om te ontladen en weer positief door te kunnen. altijd positief zijn is ook niet goed.
sterkte en ik hoop dat je vanacht wel lekker slaapt.
en zoals aan iedereen n posi test toegewenst natuurlijk.
liefs

Sterkte meid...

hoop dat je de dag een beetje goed doorkomt...
heel vervelend dat je al zo vroeg wakker was...
weet er alles van slaap ook zo slecht...
maar goed dat doe ik al jaren dus ben er een beetje aan gewent geraakt....

Ik heb expres niet naar babyboom gekeken, was bang dat ik me weer k*t zou gaan voelen dus heb Nick en Simon de american dream gekeken. Lekker vrolijk programma heb zoals altijd bij de zomer voorbij ook nu veel gelachen....

Hoop dat je vannacht beter mag slapen....

liefs

Hier ook geen babyboom gekeken (manlief keek "gezellig"naar een film over seriemoordenaar) maar ik was het ook vergeten. Had wel echt een dipdag gister. Weer ongi geworden en de diengen grijpen me zo aan op het moment. Kan echt om alles janken. Denk dat ik zo maar even lekker ga shoppen. Heb leuke schoenen gezien...misschien voel ik me dan iets beter. Liefs en sterkteXXXXXXXX

Heey meid,

Wat enorm k*t voor je!! Heb je zo'n leuke dag gehad en dan een zeer nare avond/nacht erachteraan! Misschien is het wel omdat je zwanger bent dat je je zo naar voelde...die moeheid is logisch na zo'n dag, maar het zou kunnen dat je extra moe en depri bent door de hormonen! Bij mijn meidje was ik een jantje huilt, jantje lacht. Vooral na een drukke dag en je eindelijk tijd hebt voor jezelf moet je dan ineens huilen.

Kop op meid!!! Nog een klein poosje tot je nod en ik hoop zo voor je dat nu eindelijk positief test!!!!!!!

Een hele dikke knuffel!!!!!
Liefs ciomama

Hoop dat het een positieve rede is voor de vermoeidheid ed, ja! Durf nergens meer o pte hopen, maar dan zou het wel een goede rede hebben en dan neem ik alle kwaaltjes er voor lief bij!

Thanx voor alle lieve reacties! Vandaag maar een half dagje, dus om half 1 lekker richting huis. vanavond uurtje paardrijden. Behalve de moeheid, voel ik me iig wel weer vrolijk nu!

Liefs Daisy

Hee

Wat balen allemaal gelukkig voel je je nu weer wat beter lees ik nu .

Maar wie weet ...... het kan een goed teken zijn natuurlijk .... ik hoop het voor je !

liefs

Terug
Bovenaan