Zware baby 2 maanden wilt veel fles

goede middag iedereen,

mijn baby is 8 weken en weegt 7 kg,

ook is hij al 64 cm, hij is ook twee weken eerder gehaald omdat hij een flinke baby zou worden.

Hij drinkt al tijdje 180ml-6 schepjes en hij heeft echt honger om de 3 a 4 uur ook snachts,

ik heb voor hongerige baby geprobeerd, dat hielp in het begin, want voor dit alles, had hij honger om de twee uur,

nu heb ik standaard voeding en doe ik er Johannes pit door heen, maar hij blijft om de drie uur max 4 uur een fles willen, ik moet officieel maar 5 flesjes geven maar dat lukt nooit, dat is te weinig voor hem.

ik hoor en lees allemaal verschillende verhalen en cb wilt dat ik me hieraan hou of klein beetje snachts geef, allemaal geprobeerd maar dan houd hij honger en slaapt hij niet verder,

hij spuugd niks uit..

heeft iemand tips of ervaring

met een grote baby, kan ik hem misschien al iets anders geven omdat hij zo groot is, ik snap dat zijn maagje etc nog klein is , en weet ook niet waar ik verstandig aan doe,

ik blijf met liefde hem snachts flesje  geven, maar misschien is er iets waardoor ik zijn honger kan wegnemen.

Alvast bedankt

groetjes sophie
 
Hallo Sophie,



mn zoontje was en is ook een zware baby/peuter. Hij word bijna 2 en weegt 15 kilo en maatje 98..



dani had ook en heeft altijd honger. Hij eet een groot stuk vlees en net zoveel groente als jij en ik. Absurd voor een 2 jarig kind! Maar met minder heeft hij honger..

ook in zijn baby tijd kreeg hij veel mee flessen dan hij eigelijk mocht. Ik gaf hem ook Pitmeel en toen dat niet hielp ga ik granen pap (zonder smaakje) hij was toen 11 weken toen hij de eerste pap fles kreeg. Hij had geen honger meer maar wel t aantal flessen gewoon. Dat gaat vanzelf minder worden. Ook was Dani altijd té dik. Volgens t bureau dan. Ik vond van niet maar ik jen me er noooooit wat van aangetrokken en heb ze laten kletsen als brugman. Volg je moeder hart en doe wat goed is voor je kind! Dat weerschijn alleen en geen statistieken..



succes! Liefs Rach
 
Weerschijn moet zijn dat weet jij alleen en geen statistieken.



zelfs ni krijgt hij nog warme melk in bed met slapen, elke nacht. Wel zonder pap. En ben t wekelijks a t bouwen
 
Ik hen dan een klein baby'tje van 5 maand 53 cm en 4500 gram maar met 6 weken had mevrouw ook om het uur super veel honger ik geef bv maar na week 7 ben ik gewoon begonnen met een pap fles en dat ging prima nog nooit krampjes gehad of niks ik geef dr nu 150 cc en daar doe ik 3 schepjes Bambix in

 
Terug
Bovenaan