zware benen, uitgeput etc, Iemand advies?

<p>halloo</p><p>ik heb sinds 2 weken nu last van enorme zware benen. Het lijkt na 30 min werken wel of ik vierdaagse heb gelopen. Daarbij krijg ik banden en bekkenpijn. Ik zat al half in de ziektewet maar ik ga vanaf vandaag helemaal de ziektewet in. Ik trek het niet meer. Mijn lichaam geeft het aan dat het niet goed is door mijn baarmoeder aantal keer per dag samen te trekken☹️. Heeft iemand zelfde ervaringen en of advies?</p><p> </p>

Het enige advies dat ik kan geven is: doe rustig aan en luister naar je lijf! Als je dat niet doet, heb je de kans dat je het dubbel zo hard terug krijgt. Succes!

Zoals newmoml al zegt; luister naar je lijf. Ik heb mezelf tot 35 weken helemaal kapot gewerkt waardoor ik 1 week voor me verlof met een gehoorgang ontsteking en zwaar overspannen thuis zat. Hb heel veel spijt dat ik t zo ver heb laten komen

Ha! Ik wil je de tip geven om Floradix te slikken. Floradix is een ijzer voedingssupplement. Bij mij werkt het als een tierelier! 
Je hebt dit in tabletten of vloeibaar. Het beste kun je de vloeibare innemen met jus ‘d orange, dat neemt je lichaam het snelste op. 
En verder luister naar je lichaam, neem je rust! Succes en een goede zwangerschap gewenst!

Terug
Bovenaan