Zware borstontsteking

Hee meiden,

Nou, ik zit in de lappenmand hoor. Heb een zware borstontsteking....
Gisteren werd mijn borst al rood en in de avond kreeg ik koorts. Vanmorgen deed ook mijn andere borst zeer vanwege stuwing (geen idee hoe dat nu ineens weer op komt zetten) en mijn tepels deden enorm pijn. De andere borst was nog steeds rood en pijnlijk. Had ook bijna 40 graden koorts. Dus wij naar de ha gegaan. Ik kreeg meteen een antibiotica kuur.
Ik kolf voor onze Tim de melk want die kan mijn tepel niet pakken. Met veel pijn en moeite had ik dat net op gang gekregen, en nu dit. Van de ha moet ik nu alle gekolfde melk weggooien vanwege mijn koorts en de medicijnen.
Heb al wel besloten dat ik meteen ga afbouwen want het kost me teveel kruim.
Enige kleine voordeeltje is dan wel dat ik nu 3 dagen bedrust moet houden. Kan ik even bijkomen.....
Ga dus nu maar weer onder de wol want ik voel me echt beroerd. Is lang geleden dat ik zo ziek ben geweest.

Groetjes,
Maike

oh vervelend voor je joh!
toen ik Jelte nog borstvoeding gaf heb ik dit ook gehad en ook ik ben toen ook gaan afbouwen!
Pff.. ben geen borstvoedingtype en toen had ik dr helemaal genoeg van, want je bent dr echt goed ziek van!

Beterschap hoor,

gr. Saskia.

toen ik Jelte nog borstvoeding gaf heb ik dit ook gehad en ook ik ben toen ook gaan afbouwen!
Pff.. ben geen borstvoedingtype en toen had ik dr helemaal genoeg van, want je bent dr echt goed ziek van!

Beterschap hoor,

gr. Saskia.

Beterschap hoor,

gr. Saskia.

Hoi Maikje,

Het is net of ik mn eigen verhaal lees!

Heel erg vervelend en jammer dat het zo moet gaan!
Ik geef je groot gelijk dat je gaat afbouwen!
Ik heb prs hetzelfde gehad als jij.. Dylano kon mijn tepel ook niet pakken.. alles geprobeerd, maar het lukte gwn niet. Dus toen ben ik ook gaan kolven, met als gevolg een borstontsteking aan beide kanten.. Net zoals jij heb ik ook ab gehad, en toen heb ik ook besloten het af te bouwen, en ermee te stoppen.. Het kolven deed alleen maar pijn, en er kwam bijna geen melk meer uit.. echt frustrerend

Het was voor mij een verademing om volledig op FV te zitten met Dylano. En voor Dylano zelf ook wel..
Ik had liever ook gewillen dat het op de "normale" manier was gelukt, maar helaas was dat niet zo..

Meis, ik wens je heel veel beterschap, en geniet idd maar ff van je bedrust!

Liefs Deb.

Het is wel belangrijk dat je het afbouwen pas gaat doen als je weer een beetje koorts en ontstekingsvrij bent. Want ook met afbouwen krijg je weer een beetje stuwing, en dat is nu natuurlijk heel pijnlijk!!

Heel veel beterschap hoor!!!!

Terug
Bovenaan