zware dag

hallo,

Gisteren voor het eerst weer de hele dag misselijk geweest,
2x overgegeven, en erg moe
in mijn eerste zwangerschap was ik de eerste 4 maanden ook erg misselijk,
maar toen had ik hier nog geen peuter rondlopen,
mijn zoontje was gistermiddag heel erg vervelend, de hele tijd zeuren en met dingen gooien ,
vooral als ik even op de bank ging liggen, dan vroeg hij extra aandacht, erg irritant hihi,
maarja dat hoort er allemaal bij moet ik maar denken

Haii,
Ik ben ook echt de hele dag door misselijk, overdag en 's nachts. Dit heb ik nu bijna 3 weken, de hele dag het gevoel alsof je wagenziek bent en moe..ja..dat zijn lastige dingen.
Mijn zoon is bijna 6 en hij weet nog niet dat ik zwanger ben dus ik zeg steeds dat mama een beetje grieperig is, gelukkig snapt hij dat.

Ik heb helemaal geen last van misselijkheid. Klinkt raar maar het maakt me best onzeker. Ene kant moet ik blij zijn haha lijkt me lastig als je een peuter heb rondlopen die dan extra aandacht vraagt. Hoop snel dat het over is.

Misselijkheid gaat dit weekend goed, maar die vermoeidheid...bah wat vind ik dat niet-leuk! Gisterochtend was mijn uitslaapochtend (doen we om de beurt in het weekend...), hele ochtend lekker geluierd, want de kleine man sliep lekker lang. 's Middags even de stad in, maar na 2 uurtjes slenteren was ik kapot! En toen nog op de fiets naar huis!
Vanochtend was ik er al om half 7 af, dus ben benieuwd wat dit vanmiddag betekent...wou eigenlijk wel even lekker de hort op met dit mooie weer, maar ben bang dat ik dan weer eens te veel van mezelf vraag...Maar even zien wat we doen. Kan nu beter maar rustig aan doen, moet hele week weer aant werk. Volgende week gaan we lekker met z'n tweetjes een nachtje weg, wel een heerlijk vooruitzicht!

Ik heb het ook , heel erg misselijk en overgeven. Ik kom tot niets. Gelukkig is mijn dochter al 3,5 en snapt ze het als mama zich niet zo lekker voelt. Gisteren heb ik me over mijn vermoeidheid heen gezet en ben naar de dierentuin geweest, nu ben ik echt een beetje aan het luieren. Ik hoop dat de gyn wat voorschrijft want het is niet veel zo.
groetjes,
Elise,
Dus we gaan gezellig samen klagen. ;-)

Terug
Bovenaan