zware hoofdpijn

hey meiden,

ik heb sinds vrijdag extreme hoofdpijn, normaal wanneer ik dit heb slik ik zakjes nurofen bruisgranulaat van 400 mg dit is een ibrubofen en mag ik nu dus niet meer hebben.

ik heb vrijdag eerst 1 paracetamol gehad en 2 uur later nog 1 maar deze hielpen mij niet ik ging door de grond van de pijn.

nu ben ik diter bij de etos geweest en hun mijn verhaal uitgelegt maar hun mogen mij daar niks over adviseren wat ik mag "slikken"
dus toen kwam ze met Toco-Tholin "het goede oude huismiddel" staat erop..
dit is olie en smeer je iets over je voorhoofd dit voel je dan warm/koud worden en verlicht de pijn al heel snel. dit is echt een uitvinden..

hebben jullie nog tips tegen de hoofdpijn?

liefs mirjam

Ik heb het bij mn vorige zwangerschap ook gehad, dagenlang enorme hoofdpijn...
Volgens mijn gyn kan je dan beter telkens 2 paracetamol nemen en voldoende drinken en rusten. Sterkte meid!

hey meiden.. de ha van mij zei dat ik alleen paracetamolletjes mag hebben, maar goed die werken dus niet bij mij dus heb ik bij de etos geinformeerd naar een andere mogelijkheid.

en dat is echt een wereldwonder kwa pijnbestrijding zonder slikken.. en dat is wat ik in mijn eerste bericht al vertelde.. dat is die toco tholin.

drinken doe ik genoeg en rusten ook ik lig meestal smorgens tegen 11 uur weer ff in bed omdat ik sinds ik zwanger ben zo onwijs vroeg wakker ben..

maar ja heb het er voor over en kan me zo prima redden..:D

xxx

Terug
Bovenaan