zware menstruatie pijn

Hey meiden,

ik heb ff een vraagje ik heb sinds 2 dagen last van zware menstruatie pijn, onder in mijn buik, mijn onder rug en ook mijn schaamlippen voelen beurs.. vooral lopen is pijnlijk.....en soms plassen ook, niet als blaasonsteking maar steken in mijn onderbuik.
En verder is de pijn constant en in de avond erger.

Nu weet ik dat je in NL even naar je verloskundige bel, maar so werkt het niet in Spanje, strerker ik heb niet eens een telefoonnummer.
Hier ga je bij twijfel naar de 1ste hulp van het ziekenhuis, maar ik voel haar wel nog gewoon bewegen....
Zal ik gewoon nog een paracetemol nemen (heb ik vannacht ook gedaan, kon er niet van slapen).

Heeft iemand van jullie dit ook of ook last van gehad bij vorige zwangerschappen?
ik ben nu 35.2wkn.

liefs

Zou ff urine in gaan leveren, kan een blaasontsteking zijn.... bij je zwangerschap hoeft het niet als blaasontsteking te voelen namelijk...
Misschien is het indalingspijn, ik durf er niet echt een uitspraak over te doen...

Ik kan ook geen einden meer lopen ivm steken onder in de buik... volgens mij zijn dat mijn banden...

Succes...

Zou ff urine in gaan leveren, kan een blaasontsteking zijn.... bij je zwangerschap hoeft het niet als blaasontsteking te voelen namelijk...
Misschien is het indalingspijn, ik durf er niet echt een uitspraak over te doen...

Ik kan ook geen einden meer lopen ivm steken onder in de buik... volgens mij zijn dat mijn banden...

Succes...

Succes...

kan blaasontsteking zijn, maar ook voorweeën...die heb je extra met een volle blaas (je baarmoeder kan reageren op die volle blaas!)
En die steken kunnen je banden of indalingspijn zijn! Succes en anders maar gewoon even langs de 1ste hulp toch?

Groetjes!

Zou anders voor de zeker heid gewoon even langs de 1e hulp gaan, die mensen zijn daar voor.
Er zijn namelijk tal van oorzaken, ernstiger als blaasontsteking wat de pijn kan veroorzaken.
Wil je niet bang maken maar indalingspijn zijn bij mij meer steken maar echt zulke krampen als menstruatiepijn klinkt niet echt super.

Sterkte ermee,
liefs Marina

Heb ik ook al een tijdje. Die steken trouwens wat minder, maar vooral in/bij mijn schaambeen. Bij mij werd gezegd dat de menstruatieachtige gevoelens de voorweeen waren, om alvast te wennen aan wat komen gaat. Heb nu ook weer twee volle dagen het gevoel dat ik heftig ongesteld ga worden.... Moe, menstruatiegevoel in onderbuik en onderrug, echt geen pretje.

Maar als je het zeker wilt weten, toch even gaan!

(feb mama)

thx meiden,

ben gister idd maar ff snel langs de 1ste hulp gegaan om mijn urine te testen, dat was gelukkig niks..
Ze hebben mijn buik gevoeld en gaven ook aan dat het normaal is rond deze periode, dat ze aan het indalen is en je banden verder uitrekken....allemaal ter voorbereiding op de bevalling.

Voelt nog steeds niet als een pretje, maar ja nog effies doorbijten :))
morgen afspraak maken in het ziekenhuis voor intake gesprek....spannend!!!

Terug
Bovenaan