zware menstruatie pijn

Hey meiden,

ik heb ff een vraagje ik heb sinds 2 dagen last van zware menstruatie pijn, onder in mijn buik, mijn onder rug en ook mijn schaamlippen voelen beurs.. vooral lopen is pijnlijk.....en soms plassen ook, niet als blaasonsteking maar steken in mijn onderbuik.
En verder is de pijn constant en in de avond erger.

Nu weet ik dat je in NL even naar je verloskundige bel, maar so werkt het niet in Spanje, strerker ik heb niet eens een telefoonnummer.
Hier ga je bij twijfel naar de 1ste hulp van het ziekenhuis, maar ik voel haar wel nog gewoon bewegen....
Zal ik gewoon nog een paracetemol nemen (heb ik vannacht ook gedaan, kon er niet van slapen).

Heeft iemand van jullie dit ook of ook last van gehad bij vorige zwangerschappen?
ik ben nu 35.2wkn.

liefs
 
hoi nicole,
nou idd heb ik ook gehad bij de vorige en ben toen met 36 weken bevallen. dus weet niet of dat in jou geval ook zo zou zijn maar de kwaaltjes die je nu hebt herkende ik wel.
als je er niet gerust op ben gewoon naar het ziekenhuis gaan. zekere voor het onzekere zou ik zeggen.
groetjes en een goed verloop van je zwangerschap
 
Hup langs de eerste hulp dan. Ik heb het indalen bij alle drie gevoeld, maar zoveel pijn deed het niet.
Misschien voor de zekerheid ook je urine laten controleren op een blaasontsteking. Misschien spelen er meerdere dingen tegelijk.
Succes!
 
Terug
Bovenaan