Zware onderbuik / opgezet.


Hallo, ik ben nieuw hier. En eigenlijk zou mijn eisprong gister / vandaag moeten zijn. Normaal voel ik nooit mijn eisprong. Wel mijn ovulatie er voor. Zeurende pijn. Maar we hebben het geprobeerd om zwanger te worden. Onze poging om ouders te worden en ik maak me nu al druk. Nergens op Google vind ik soortgelijke symptomen, maar ik heb sinds gister een enorm zwaar gevoel bij mijn onderbuik / baarmoeder / opgezet gevoel wat ook uitstraalt naar de darm gebied. En af en toe dat gevoel van ongesteld. Niet iets om je druk over te maken, maar wel als je dit normaal nooit hebt. Normaal is het binnen een paar minuten al over bij mij. Mijn vraag is, heeft iemand dit ook ooit ervaren, dit gevoel in de onderbuik bij de dag van de eisprong en erna? Alvast bedankt.
 
Ovulatie is een ander woord voor eisprong. Dus wat bedoel je met dat je je eisprong niet voelt maar wel je ovulatie? Pijn in je onderbuik rondom je eisprong kan voorkomen en is niet iets waar je je direct zorgen om hoeft te maken
 
In ieder geval is zwangerschap niet binnen een dag zo voelbaar. Tenzij het van de maand ervoor is.
Maar misschien slaan de zenuwen een beetje op je darmen? Of een iets verkeerds gegeten? Zelf wordt ik van stres spontaan ongesteld. Kan van alles zijn.
 
Terug
Bovenaan