zware spieren

A

Anoniem

Guest
Hoi

ik heb sinds een week zo'n zware spieren, vooral mijn armen en benen. typen of ene glas drinken op tillen  kost al moeite en 5 minuten wandelen is al veel, dan heb ik echt het idee dat ik onderuit ga. Daarbij heb ik veel hartkloppingen, wie herkent dit. de verloskundige zegt gewoon aan toegegeven maar ik vind het zo saai om de hele dag op bank en bed te liggen en ik moet nog 12 weken. wie heeft tips?

ik herken dit wel ja..als ik me soms aan het opmaken ben moet ik even mijn arm neerleggen omdat het zo zwaar wordt.. ik dacht eerst dat het bloedarmoede was omdat ik soms ook zo duizelig werd. En mijn ijzergehalte is idd een stuk gezakt maar heb geen bloedarmoede oficieel. Mijn ijzergehalte was voorheen gwn extreem hoog.

Misschien dat je dat ook hebt?? Ik weet wel dat ik er ook af en toe gek van word hoor.. het lijkt net of je in elkaar zakt..
Maar ik ben dus niet de enige :)

Gr angela

ja herkenbaar hoor....

heb dr ook last van(waar niet van) maar goed, ik zou werkelijk niet weten
wat daar tegen te doen.....
tis gewoon 1 vd zoveel zwangerschapsklachten denk ik dan maar.....
nog ff denk ik dan maar......

Groetjes jo

ik heb dit vooral in mijn benen....
De trap op is echt en hele klus. laat staan als ik naar de zonder moet (waar de pc staat die ik niet kan misssen....) Dan moet ik eerst op bed ploffen... Dan 5 min rusten en vervolgens naar zolder en daar snel weer op de bureaustoel...

Ik voel me af en toe net 80+. Het enige wat verlichting geeft in mijn spieren is een massage van manlief.. Dat scheelt voor de krampen in mijn kuiten met het slapen. Maar als ik dan de volgende ochtend weer naar beneden moet dan heb ik weer gewoon het gevoel de 4 dagse van nijmegen gelopen te hebben!!!

gr gridje

Mijn spieren voelen opzich niet echt zwaar, ik vind opeens wel alles wat ik moet tillen zwaar. Vooral onze jongste. dat ging altijd met gemak, nu heb ik het gevoel dat ze lood weegt. Ik heb dat ook met veel dingen die je moet pakken, zoals bijv. de wasmand.

Francien

Terug
Bovenaan