zware, vermoeide benen

Hey,

Ik voelde me vandaag echt een beetje belabberd. Ik heb hier al wel vaker wat last van gehad meer nog niet zo erg als vandaag.
Bandenpijn (denk ik, trekkend gevoel onder in mijn buik) en mijn benen wilde echt niet meer vandaag. Ze voelde zwak en zwaar aan. En het kwam echt met vlagen, met tussenpozen van een uur.
Waar kan dit aan liggen? Heeft nog iemand hier last van.

Verder wens ik iedereen prettige kerstdagen en het allerbeste voor 2006!!!!

Groetjes,
Marloes

hoi

ik heb ook behoorlijk last van bandenpijn en ben nu 22 weken zwanger en heb ook last van me benen vooral in me kuiten het komt omdat de kleine dan tegen de spieren aanligt als we op onze rug slapen en zo de bloed toevoer ook iets minder is en ook minder zuurstof krijgen want de placenta neemt ook veel in waardoor de ze volgende dag erg zwaar zijn en geen zin hebben
dit is mijn 3de zwangerschap en ook zwaader als de eerste 2 omdat dit al 17 jaar geleden is ,

maar ik kan niet wachten tot ik dit kleine wonder in me armen mag nemen

liefs petra

hoi hoi
vervelend is dat he vermoeide benen.wat mij altijd wel helpt is s,nachts m,n benen wat hoger te leggen en goede schoenen aan doen.hakken zijn echt een ramp voor je benen,dus gewoon een schoen aan doen met een platte zool,is wel niet zo elegant maar het helpt wel.
succes verder en een fijne zwangerschap.
liefs sil

Terug
Bovenaan