Zware zwangerschap

Dag allemaal

Ik ben momenteel 27w zwanger van ons 4de kindje, de anderen zijn 4,5 , bijna 3 en 1,5 jaar. Ik merk dat ik deze zwangerschap veel zwaarder vind dan de vorige... Ik slaap slecht, heb last van mijn bekken, ben erg emotioneel en heb nog weinig geduld voor de kindjes. Ik werk ook nog voltijds. Ik overweeg om minder te werken of te stoppen met werken om overdag genoeg rust te krijgen, zodat ik 's avonds een goede mama kan zijn voor mijn kindjes. Ik heb het hier echter heel moeilijk mee, omdat de meeste vrouwen goed mee lijken te kunnen tot het einde van de zwangerschap.

Daarom hier mijn vraag of er nog mama's zijn die zich hierin herkennen, en die eventueel wat vroeger zijn gestopt met werken.
Ik ga morgen naar de huisarts om mijn situatie te bespreken en te kijken wat zij voorstelt.

Alvast bedankt!
 
Klinkt alsof je het rustiger aan moet doen. Dan gaat het vast snel beter.
Afspraak maken met bedrijfsarts.
 
Bekken instabiliteit maakt de zwangerschap zeker zwaarder. Echt lang niet iedereen trekt het om fulltime te werken tot het eind.
Ziekte door zwangerschap krijgt je werkgever gewoon vergoed door de overheid. Geen reden om je daar schuldig over te voelen.
 
Terug
Bovenaan