zwarte bizon

Hallo meis,

Ik las net  je stukje bij het onderwerp , leuk voor de zwangere onder ons..
Ik las dat jij je kind twee maanden geleden bent verloren, door een ongeluk...
Gecondoleerd.. Ik vind het heel erg.. Ik begrijp als je er niets over kwijt wil, maar ik wilde je toch even laten weten, dat ik en kaarsje voor jouw en je engeltje ga branden.
Heel veel sterkte....Ook voor de reat van je gezin.
En mocht er toch iets zijn, waar je over wilt praten, dan kan dat..

Groetjes Suus

Hoi Zwarte bizon/Esmeralda,

Gecondoleerd met dit grote verlies.
Wat verschrikkelijk om te lezen dat je oudste is overleden door een verkeersongeval...
Ik zit met kippenvel, ik moet er echt niet aan denken wat er door je heen moet gaan.
Als er iets is wat we voor je kunnen doen, als je even je hart wilt luchten of gewoon even uit wilt huilen (virtueel dan...) dan zijn we er voor je.

Heel veel sterkte.

Liefs Monica

hoi esmeralda..ook ik heb je reactie met kippevel zitten lezen..5 jaar wat is dat nu?ik wens jou en je familie heeel erg veel sterkte toe met dit kostbare verlies.groetjes,karin

Hey Esmeralda,

Wat verschrikkelijk! Ik lees net met tranen in mijn ogen je berichtje bij 'voor de zwangeren onder ons'
Als je erover wilt praten kan je hier terecht.
Misschien wil je er verder niets over kwijt, dat is ook goed. Maar weet dat er aan je gedacht word en dat er hier een hoop dames voor je klaar staan.

Heel veel sterkte en een dikke knuffel, Trudi

Ik zie net dat je toestemming aan me hebt gevraagd om lid te worden van de voorjaar 2008 hyve.
Ik bekeek even je hyve en kreeg tranen in mijn ogen....... maar ik leg nu pas de link dat jij dat bent......
Begrijp nu ook dat jij geen Esmeralda heet, maar dat je jongste dochter zo heet.

Sorry.

Liefs Trudi

hee ramona

ook ik wil ej nog condoleren met dit grote verlies...
de tranen sprongen me in de ogen toen ik het filmpje keek van laura tis echt een engeltje eerst in jullie bestaan en nu vanuit boven...

heel veel sterkte in deze moeilijke tijden

liefs mama van caithlyn

Terug
Bovenaan