zwarte fresco bloom soft

We hebben een zwarte fresco bloom soft kinderstoel gescoord via marktplaats, deze zijn nieuw niet te betalen vinden wij maar oh zo mooi. Nu stond er 1 op marktplaats te koop en ook nog in de buurt, we zijn er super blij mee en Jochem vind het heerlijk om in te loungen, kan mooi rondkijken en lekker bij ons aan tafel zitten.

mijn schoonzus heeft er ook 1 en daar zit onze jochem ook geregeld in ze zijn idd ideaal.
Wij hadden hier nog een kinderstoel van onze floortje ook een goede dus hier geen nieuwe.....maar anders had ik het wel geweten.
Veel plezier ervan!

Wij hebben hem ook gezien, maar vond hem idd ook veeeel te duur. nu heb ik een meegroeistoel van bambino. bij de kruidvat vandaan... was daar 2 week terug in de aanbieding.

leuk, ik ken ze niet, maar altijd goed als je ergens niet de volle prijs voor hoeft te betalen ;-)
Wij hebben gewoon tripp-trapp stoelen en tot die tijd de wipper!

Ik ken ze niet, zijn dat niet die 'ei-vormige'stoelen? Wij hebben een wipper van Bloom, mooi ding om te zien alleen helemaal niet praktisch; je kunt m niet in hoogte verstellen en je kunt er geen speelboog opzetten en niet handig meenemen door je huis. Hij zit er dus maar weinig in....

We hebben de Triptrap met de 'new baby-set', dat is een soort maxicosi die je erop kan klikken. Wel duur maar hij zit al vanaf dag één bij ons aan tafel en nu met hapjes is het ideaal!

Terug
Bovenaan