Zwarte gat

Beste meiden na 9 weken zwanger te zijn hebben wij tijdens ons 2e echo zijn wij tot de ontdekking gekomen dat ons baby niet heeft gered. Na 8 weken was het afgelopen. Er was niks te zien! Er was niks meer van hem/haar over. Een zwarte gat! Zonder buik pijn en bloed verlies te hebben gehad was ons kindje al een week of 2 dood. De dokter gaf aan dat ik de bloed en pijn nog moet krijgen. Nu heb ik medicijn maandag genomen om de miskraam op te wekken. Dinsdag avond laat dit gehad. Probeer dit nu ons achter te laten en naar der toekomst tekijken. Maar dit is moeilijk. We hebben afgelopen zaterdag goeie vrienden verteld en hoorde ook meteen dat hun zijn zwanger. Niet alleen zwanger maar precies zo ver als wij zouden moeten zijn. Dit maakt het zoooo ontzettend moeilijk om alles achter te laten. Ik weet niet hoe ik dit moet verwerkenwanneer zij mij vertelt hoe mooi het is om het hart voor het eerst te horen. En dat het het mooiste geluid is in de wereld is. En wij hebben dit nooit kunnen horen van ons kindje. Hoe moet ik door?
 
wat erg om te horen meis meer als sterkte kunnen we je niet wensen ik kan niet je gevoel veranderen maar ik hen 6 miskramen gehad en dat vergeet je nooit maar
gyn heeft altijd gezegt geef nooit op en dat hebben wij ook nooit gedaan ook al was de spanning hoog en zagen wij het ook niet meer zitten om het verder te proberen omdat het emotioneel zwaar was kregen wij toch in 2008 ons wonder en elke dag genieten wij enorm maar ook dan pas krijg je rust met je verlies maar wat blijft is die onzekerheid

en dat je gelijk opliep met je vrienden dat gevoel ken ik heel goed en dat doet zeer maar aan de andere kant was ik juist ook heel blij voor hun dat het wel goed ging

liefs miranda

 

Wat klote. wat een verdriet.
Ik weet hoe je je voelt; (2 miskramen en een doodgeboren kindje.)
Het is een leegte.
een gemis. Pijn van gemist verlangen.
Maar niet het einde.
Geef het een plek, maar geef niet op.
Huil , en praat er over.
(je zult merken hoeveel mensen zo iets hebben mee gemaakt)
Deel het met met je partner en wees blij voor hen bij wie het wel lukt , want je weet dat het niet vanzelf gaat.
maar geef niet op.
jou tijd komt echt.

sterkte Mevanne
 
Wat erg meid! Ik snap dat het heel moeilijk is om zoiets te bevatten. Ik denk dat het heel goed is om je verdriet met andere mensen te bespreken en er open over te zijn. Heel veel sterkte voor de komende periode!
 
Ook ik weet hoe je je voelt, maar ben inmiddels moeder van 3 kids en 4de op komst.
Het schijnt wel zo te wezen dat je na een miskraam snel weer zwanger raakt, maar geef het eerst een plekje. Veel sterkte en ik hoop dat je meer begrip en steun krijgt als ik destijds.

 
Terug
Bovenaan