Zwarte kinderwagen

<p>Hi! </p><p>Ik weet niet of ik het hier goed plaats maar ik ben erg aan het twijfelen over de kinderwagen. </p><p>We willen graag een joolz en nu moet de keuze gemaakt worden tussen volledig zwart of grijs met een zwart frame. Ik vind volledig zwart mooier qua stijl maar ik ben eind april uitgerekend. Wordt een zwarte kinderwagen te warm of kan het wel met de ventilatiestukken in de kap en de bak? Ik hoor graag jullie ervaringen/mening. </p>

Ik ben in juni bevallen en stond voor dezelfde keuze. Ik heb een lichtere kleur gekozen. Misschien kan het best, maar ik heb het dus niet uitgeprobeerd.

Het ventilatiedeel in de kap Kun je altijd openzetten ivm toch en de zon schijnt erdoor op het bolletje van je baby. 
Voor het deel in de bak geldt alleen de tocht. 
Of het warm wordt met een zwarte uitvoering, dat weet ik niet. Heb zelf de olifantgrijs, en die werd niet overdadig warm.
Wij gebruiken een dooky om de zon niet in de bak te laten schijnen.  
Met het hete weer zal je toch weini g buiten zijn of zoveel mogelijk met wagen in de schaduw. Of pas als de temperatuur is gezakt. 

Volgens mij moet je kopen wat je fijn vindt rijden en mooi vindt. 

Ik was in september  uitgerekend en toen was het ook nog goed weer. En ben nu in mei uitgerekend.
Ik heb een zwarte kinderwagen  van nuna.  Ik vind het wel mee vallen kwa warmte  die kinderwagens zijn daar op gemaakt  .
Ben nog steeds blij met de keuze  vind zwart mooi strak en chique. En je ziet er bijna  niks op?

Ik heb een zwarte joolz geo 2. De binnenkant is niet zwart om het niet te warm te laten worden. De kinderwagen nog niet in gebruik. Maar dit vertelde een verkoopster in de prenatal. 

Ik vindt zwart inderdaad gewoon heel tijdloos en chique. 
Je mag er denk ik ook wel vanuit gaan dat de kinderwagens er ook op gemaakt zijn. Ik zat er al aan te denken om dan of een hydrofiel te gebruiken of de comfort cover van Joolz. Die gaat alleen niet over de kap. 

Ik heb ook een zwarte nuna, had dezelfde angst maar is geen enkel probleem gebleken! 
Een hydrofiel tegen de zon is wel een slecht idee, wordt heel erg sterk afgeraden, omdat de temperatuur in de wagen heel snel kan stijgen als er onvoldoende lucht binnen komt. Dooky is beter geschikt, maar best is iets waar echt de zijkant open blijft. Nuna heeft dit in de wagen ingebouwd, van Joolz kun je een speciale doek kopen.

Terug
Bovenaan