Zwarte lakschoentjes...

Echt iets uit mijn jeugd...kan me herinneren dat ik, wat zal het geweest zijn, halverwege jaren 80 met kerst rondliep met zwarte lakschoentjes.
Volgens mij zijn ze nooit echt weggeweest, maar heb zo'n lief grijs jurkje van 'Name it' voor Lenthe gekocht, voor straks met de kerst, dat ik van die lieve lakschoentjes er wel onder zie...
Maar ja, ben natuurlijk aan de late kant, maar het was dit jaar een hele klus om 4 kids en manlief en mezelf in het nieuw te krijgen voor de feestdagen, moet alleen nog schoentjes voor Lenthe en Noa (m'n oudste meisje) kopen en dan zijn we er wel...Enfin, heeft iemand een tip waar ik zwarte lakschoentjes kan kopen?Zat zelf te denken aan van Haren (als iemand dat wat zegt) en SchoenenReus ofzo...Iemand nog een tip??
Groetjes Roos.

Hoi,

Ik had ze van de week gezien bij Piet Kerkhof en die ga ik ook morgen halen voor Djamila om aan te trekken ze waren voor 14,95, ik hoop dat ze het nog hebben.

Groetjes,
Vanesca

geen idee of een van haren of schoenenreus ze heeft,
maar de meeste turkse kinder winkels (geen idee of die bij jullie in de buurt zitten, in rotterdam wordt je er mee dood gegooid whaha)
hebben ze wel.
of van die echte baby/kinder winkels hebben ze vaak ook.

succes!

liefs, do

@Vanesca!
Ja, ik heb ze gevonden!!!Bij de Schoenenreur...jij had het over 14,95 euro, hietr waren ze 9,95 euro, maar heb uiteindelijk zilvere-glitter schoentjes gekocht, van 14,95 euro.Maat 20 paste ze, maar ze heeft een hoge wreef waardoor ik een maatje groter heb genomen alleen waren er daar geen zwarte lakschoentjes meer avn dus het werden zilveren giltter schoentjes, zo schattig!!!Succes morgen met jouw schoenen-zoektocht!

@Do, schoenenreus is zo ongeveer de enige 'lowbudget' winkel hier in de buurt.O ja, een Bristol hebben we ook.
Zo stom, ze (gemeente ambtenaren)gaan er hier alleen maar vanuit dat dure exclusieve winkels het enige is wat men wilt hier...Er is zelfs nu een petitie in Laren gaande omdat de inwoners van Laren graag een Hema willen.Daar is enorm veel vraag naar.Maar de upperclass van Laren wil het juist niet, bang dat het imago van het Gooi word verpest....Walgelijk he!
Enfin, vorige week is er hier een nieuwe winkel geopend...een Liddl.Grappig te zien dat heel Hilversum uitloopt!!!!

Maarrrrr, hoe dan ook Lenthe heeft schoenen deze feestdagen ha ha!!Jij iets leuks voor Nathalia gevonden?En misschien al wat voor jullie 2e kindje gevonden?Hoever ben je nu, zo'n 15 weken toch?
Groetjes Roos.

heyhey

ik ben morgen al 17 weken :)
gaat snel.

wat stom joh van jullie gemeente!
wat fijn dat je leuke schoentjes heb gevonden!

ik moet nog kijken voor nathalia (schaam schaam)
maar heb elke dag zo veel buikpijn dat ik het niet zie zitten om zo ver te lopen.
mocht ik het morgen of overmorgen nog niet trekken, krijgt nathalia gewoon haar leuke grijze pakje aan wat we voor sinterklaas hadden gekocht.
is ook erg leuk.

hoe gaat t verder met jullie? drukke boel nu zeker?
trek je het allemaal nog wel?

heel fijne feestdagen!!! geniet ervan en doe rustig aan :D

liefs, do

Oh gelukkig! Inderdaad Schoenenreus heb ze ook niet aan gedacht en ik zat ook te denken of ik zwart of zilver/glitter kleur want die past ook. Ik had alleen geen tijd om vandaag te gaan maar morgen moet ik wel gaan en hoop dat haar maat nog is.

Groetjes,
Vanesca

Terug
Bovenaan