zweetvoetjes?

Hoi,

mijn zoontje is 15 weken nu en heeft al geruime tijd van zweterige voetjes. Ze voelen klam aan en stinken zelfs een beetje. Ik probeer zijn voetjes zoveel mogelijk bloot te laten, maar met dat prachtige weer van de voorbije weken, gelukkig wordt het toch een beetje zonniger nu.

Wat kan ik daar aan doen?

Groetjes Eva
 
mijn zoontje (nu 2 ) had toen hij nog ieniminie was ook verschrikkelijke zweetvoetjes....de druppeltjes druppelden er echt af.
Ook nu heeft hij nog altijd natte sokken als hij z'n schoenen uit doet. Ik denk niet dat je er veel aan kunt doen, misschien is het een stukje aanleg???

Door1
 
Ja erg he...die afwijking... Ik weet dus dat Ted die zweetvoeten van mij heeft.
Ik heb er al aardig mee leren leven.ben benieuwd van wie mijn dochtertje het "karakter "van de voeten krijgt.

Door1
 
Hoi,
Mijn zoontje had het eerste jaar ook last van wat ik zweetvoetjes noemde. Als ik jullie reacties zo lees, hebben blijkbaar veel baby's dat. Nou... het gaat gelukkig over hoor!
Hij is nu twee en heeft echt geen zweetvoetjes meer (behalve in z'n teva's, maar ja....). Mijn dochtertje van 6 maanden heeft nu ook van die klamme voetjes en ik maak me er maar niet al te druk over...

Groetjes!
 
Terug
Bovenaan