Zwem tips

Hallo moeders,
Even goede raad nodig.....
Binnenkort gaan we een dagje Center Parks doen met onze kleine dochter van 15 weken. We hebben nog nooit zeg maar met haar gezwommen (al wel voor babyzwemmen opgegeven..).
Maar is het wel leuk voor zo'n kleine om de hele dag bij het zwembad te vertoefen?..
Het zal er natuurlijk wel lekker warm zijn, maar moet ze een vestje of zo om?
Hoe zouden jullie dit doen? Ze is een rustige baby, huilt niet veel. Houd wel van haar ritme.
Ik vraag me eigelijk gewoon af, hoe ik het aan zal pakken.
Gewoon een zwemluier aan en gewoon proberen?
Of is er iets waar ik zeker om moet denken..Graag hoor ik het.
Thanks..

Hoi

Mijn dochterje gaat vanaf dat ze drie maanden was babyzwemmen. Het is daar dan extra warm en de temp van het water 33 graden. Ze houdt het dan een half uur vol en dan moet je ook echt met haar in beweging blijven, anders krijgt ze het koud. Volgens mij kun je dus nooit zo lang met een baby gaan zwemmen.
Ik denk ook niet dat er zulke kleine zwemvesten zijn. Misschien een leuke babyzwemband. Ik heb het in de winkel nog niet gezien.
Zwemluiers werken goed, ik heb die van de Kruitvat.
En altijd een omslagdoek meenemen en ik denk dat je goed uit moet kijken of je kindje het niet te koud krijgt, zeker uit het water.

groetjes,
Sabine

Een half uurtje zwemmen voor die kleintjes is meer dan genoeg. Dan zijn ze echt op hoor!! Maar dan kun je haar natuurlijk lekker aankleden en een voeding geven en dan lekker in de wagen ofzo laten slapen. Kun je zelf nog een beetje poedelen daar!!!
Veel plezier!!

O ja, zo'n ronde band waar ze in kunnen zitten is misschien wel leuk. Gewoon te koop bij de Prenatal, V&D en volgens mij ook wel bij speelgoedwinkels!

Terug
Bovenaan