Zwembadje in de tuin

Ik weet niet vanaf welke leeftijd het mag. Wij doen het nu wel als het water lekker opgewarmd is door de zon. Ik giet er ook wel eens een emmer heet water in om het iets op te warmen. Rosa is nu bijna 6 maanden. Wij doen het nu een paar weken. Ze vind het geweldig!!

Desiree
 
Hoi,

Ik heb die vraag ook bij het CB gesteld. Die gaf aan zeker niet voordat ze 3 maanden oud zijn. Dan hebben ze de eerste inentingen gehad. Dan moet je ook zorgen dat het water niet te koud is, het niet waait, je kindje goed ingesmeerd is en dat het hoofdje bedekt is. Maar het beste zou zijn gewoon in een binnenbad zwemmen.

Als onze dochter 3 maanden is gaan we lekker naar Italië. En daar gaan we lekker met onze dochter zwemmen. Wel is ons aangeraden om watjes in de oren te stoppen. Zo voorkom je oorontsteking.

Groetjes, Cathy
 
Onze zoon is 4 mnd en gaat sinds een week in het zwembad met zijn vader of met mij.
Hij gaat dan in zijn drijvende band.
Ik weet niet of het te vroeg is,maar hij vind het heerlijk en krijst het uit van de lol.
(Het zwembad staat gewoon bij ons in de tuin en is 29 graden)
 
Je kunt ipv een opblaasbadje ook het eigen badje in de tuin zetten en gewoon met een normaal laagje water. Koelt toch iets af en is net zo veilig als wanneer je je kleintje gewoon in bad doet. en dan natuurlijk de zonnebrand en parasol.

greet
 
Terug
Bovenaan