Zwemband om nek of met voetjes?

<p>Hi, ik ben benieuwd naar wat jullie hebben als jullie zwemmen met je baby: een zwemband voor om de nek, zodat ze echt drijven of eentje waar je de voetjes in doet. De laatste lijkt mij namelijk wat koud voor het bovenlichaam. Of zie ik dit verkeerd? Ik hoor graag jullie ervaring</p>

Wij hebben de babyfloat gebruikt op vakantie. Ze is pas 12 weken en zat daardoor wel tot de borst in het water. Daardoor was het niet te koud. We hadden eigenlijk de nekband besteld, maar die hadden we niet op tijd in huis. Maar... het bubbelbad was toch favoriet!

Ik gebruik de nekband. Kleine vind het heerlijk en kan lekker bewegen. In die dingen waar ze echt in zitten mogen ze eigenlijk pas in als ze zelfstandig kunnen zitten. 
Zou inderdaad wel iets nemen waar ze voor het grootste deel onder water is, anders koelt het snel af. 

Ik gebruik de nekband. Kleine vind het heerlijk en kan lekker bewegen. In die dingen waar ze echt in zitten mogen ze eigenlijk pas in als ze zelfstandig kunnen zitten. 
Zou inderdaad wel iets nemen waar ze voor het grootste deel onder water is, anders koelt het snel af. 

Wij hebben ze allebei, maar onze dochter vind de nekband het leukst... daar dobbert ze heerlijk mee en beweegt zich dan ook zelf een beetje voort... 

Terug
Bovenaan