zwemband

Hoi
Ik zoek een zwemband met zo'n broekje erin, zodat je kindje erin blijft "hangen". Nu heb ik volgens mij alle soorten winkels al gehad en alle soorten banden, matrassen, stoeltjes etc gezien, maar niet zo'n band.

Iemand enig idee waar ik dat zou kunnen vinden?
Alvast dank voor de tips.
 
Hoi

Nou hier hebben de kust en de keur aan die dingen.
Bij blokker, inter toys,   top 1 toys en de baby speciaalzaak hier ook.
Dus ik zou gewwon eens bij een speelgoedzaak vragen, maar kijk wel uit want je hebt verschillende maten hierin, ik had voor mijn zoon nu een half jaar geweest 1 gekocht die te groot was dus ben weer op zoek gegaan.
Je kunt ook even op de pagina van baby-walz kijken want die hebben ze ook wel.

Groetjes Saskia
 
Hoi! Ik weet niet hoe oud je kindje is, maar bij zo'n band-met-broekje moet je kindje al (stevig)kunnen zitten (dit wordt i.i.g geadviseerd) Mijn dochtertje is pas vier maanden maar voor de vakantie (zij is dan 6 maanden oud) heb ik een moeder-en-kind band gekocht van Nijntje. Het broekje is wat kleiner dan bij andere banden en aangezien je als moeder ook in de band zit om zo maar te zeggen, kan je je kindje heel makkelijk ondersteunen. Bij de Nijntje-speciaalzaak hebben ze me ook deze band geadviseerd i.v.m. haar leeftijd.
Eerlijk gezegd heb ik  nog niet geprobeerd hoe dit in de praktijk gaat, maar het lijkt me wel handig.  Deze banden kan je bij de grotere speelzaken krijgen.

Groetjes,
Dani, mama van Joëlle
 
Ik heb een goede tip. In het boek van babywalz staat een zwemband waar ze meteen wanneer ze mogen zwemmen (als ze 3 a 4 maanden zijn) inkunnen. Het heet de swimtrainer en is een rode band. Er zit een luchtbandje onder de zwemband waar ze met het buikje inhangen, de beentjes liggen dan vrij naar achteren en over de schoudertjes zitten bandjes. Ze liggen dan op hun buikje in het water en het is echt super veilig. Ik neem hem altijd mee naar babyzwemmen, na de les gaan we lekker in de jaquizzy en leg ik mijn zoontje in de zwemband en dan valt hij in slaap in de band, met zijn hooofdje heerlijk zacht op de rand. Is zo schattig! Iedereen van het zwemgroepje heeft er nu een voor z'n kindje gekocht, ideaal gewoon.


Als je op www.babywalz.com kijkt kun je hem zien en bestellen maar je kunt de babywalz catalogus ook gratis thuis krijgen.

Groetjes Marjolijn mama van Pip(11 maanden)
 
Hoi,

Ik heb bij de Bart Smit zo'n Nijntje zwemband gekocht (6,95). Hier zit je kindje inderdaad echt in en mijn dochter vindt het prachtig. Ze hangt er aan de voorkant echt op en "rent" door het water heen, trappel de trap. Mijn dochter is nu 10 maanden. De band voelt ook stevig aan. Succes.
 
Hallo,

Je zou ook eens bij de Albert Heijn kunnen kijken.Daar heb ik 'm gekocht.Was al bij diverse winkels geweest, maar nergens hadden ze zo'n zwemband.
Totdat ik mijn boodschappen, bij Albert Heijn, ging doen.Ik geloof dat ik er € 3,00 voor heb betaald.

Groetjes Dinny
 


als je geen probleem hebt met een 2de handse zijn veel site
van div. moeders die deze zwembanden verkopen.

b.v. http:// de-kleine-knip.eigensite.nl

en

http:// home.hetnet.nl/~dekkerswebwinkeltje/N_art_645.html
 
Hallo,

Ik heb afgelopen zaterdag zo'n zwemband gekocht bij Toys 'R us. Was helaas niet zo'n leuke nijntje band (hadden ze niet), maar een merkloze band.

We hebben het al een keer geprobeerd toen Max 6 weken oud was en hij bleef prima in de band hangen, voor zitten is hij nog te klein maar het ging best goed. Scheelt misschien ook dat Max zijn naam eer aan doet, woog al 5000 gr bij zijn geboorte, dus is hij is al dik genoeg voor zo'n band.

Groetjes,
Mama van Max
 
Terug
Bovenaan