Zwemband?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames

Ik had voor mijn dochtertje nu onderhand 6jaar vroeger zo'n zwemband waar ze met de beentjes doorheen kan.
Nu wou ik er dus weer 1 kopen voor mijn zoontje,
Maar tot mijn grote verbazing zijn ze uit de handel gehaald, ben overal geweest bij prenatal zeiden ze dat er nog geen alternatief voor is.
Ik heb naar weken zoeken er 1 gevonden bij top 1 toys,
maar ik wil wel even zeggen dat ik het echt belachelijk vind.
Als ik in een zwembad kom en met hem wil zwemmen moet ik wel zo'n zwemband hebben want hij mag niet op de arm in het zwembad maar die banden zijn uit de handel gehaald.

Sorry ik wou even mijn frustatie kwijt.

Groetjes Mascha

Ik kwam er vandaag ook een tegen bij de hema en dacht dat is wel handig voor in de zomer. Toen bleek dat ze eigenlijk ook niet meer verkocht mochten worden omdat er tegenwoordig een reflexterende streep op moet zitten (dit geldt ook voor de zwembandjes). ik kreeg deze toch mee voor maar 1,50euro ipv 4,95 euro. Helemaal super!

groetjes

Marktplaats dan maar?
Wij hebben zo'n band gekregen bij de geboorte van m'n dochter (nu 2 1/2 jaar) van Trias. Ben er erg blij mee!

O zeg! En wat is er voor vervanging?? Dat weet niemand dus nog............mmmmmmm, dan moet ik dus snel maar even naar de HEMA!

Naja wat een actie weer! Laten ze maar snel met een alternatief komen!
Wij zijn in september ook hard op zoek geweest naar zo'n band. Bij prenatal gevraagd en nee die hadden ze niet. Niet gezegd waarom niet. Uiteindelijk geslaagd bij de Babydump (wie weet nog te proberen).
Alleen was dat een band voor kinderen tot een jaar en hebben we binnenkort een nieuwe nodig. Dus ik hoor graag de gouden tip :D.

Hey meiden!!
Ook ik liep hier tegen aan! (zie reactie bij: de nieuwste foto!)
Op landal park het Vennebos, zijn wel volop die gele banden te koop, dus ik heb hem daar gekocht!!! En de kleine vind het toppie! Hij werd echt te zwaar en wild om zo een uur mee op de arm te zwemme!!

Liefs

hoi cicek81,

ik zal me ff voorstellen ik heet naln en heb een dochtertje van 11 maanden, lees al een lange tijd mee maar heb eigenlijk nooit actief meegeschreven.zwembandjes waar jij op zoek naar bent worden volop bij bart smit verkocht zou zeggen ga maar eens een kijkje nemen. ze kosten 5,95 heb er ook eentje gekocht voor mijn dochtertje een prima ding.veel succes groetjes nalan

Hallo Nalan

Bedankt voor je tip, maar hier dus niet ik heb echt stad en land afgezocht.
Heb er uiteindelijk wel 1 gevonden.
maar ze zeiden dus dat ze een boete kunnen krijgen voor het verkopen.
Groetjes Mascha

Terug
Bovenaan