Zwembandje baby?

Hooi

Wij gaan volgende week voor eerst zwemmen met ons meisje. Ze is nu 4 maanden oud. Ik twijfel welke zwemband ik moet halen waar ze echt inpast. Ze is nu ong 5 kg. Wat is jullie ervaring?

Wij hadden de swimtrainer , waarin ze op hun buik liggen, als ze haar hoofdje rechtop kan houden. Wel goed opletten, want als hij op de kop gaat, komen ze never nooit zelf meer rechtop. Maar het buikspelen is een houding die ze vast al vaker gedaan heeft dan zelf rechtop in een stoeltje zitten (zoals de meeste baby-zwembanden zijn). Wij hebben hem nu bij 2 kinderen gebruikt en vinden het echt een succes!

Ja die had ik ookal gezien maar twijfelde of dat al voor haar leeftijd was wat je zegt klopt wel wanr ze kan nog niet zelfstandig zitten natuurlijk dus misschien is die wel beter

Bij spetterles is het de bedoeling dat je als ouder je kind vast blijft houden. Bij ons worden zwanbandjes alleen de eerste les van de maand gebruikt, en aangeleverd door het zwembad. Je hebt alleen een zwemluier nodig. ( En handoek en shampoo bij het dochen erna.)

Wij hadden ook Freds Swimtrainer, geniaal! Ook daarna nog de grotere gekocht toen onze zoon wat zwaarder was. Ze kunnen dan al vrij snel met de benen oefenen en komen zo zelf vooruit in het water.
Veel plezier!

Terug
Bovenaan