zwembandje?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Wij gaan volgende week er lekker een weekje tussen uit en dan gaan we voor het eerst zwemmen met onze zoon 30-05-2008. Nu ben ik al heel lang op zoek naar een nijntje boot of een zwemband waar die kleine in kan zitten. Ik kan ze nergens vinden. Weten jullie waar ik nog meer kan kijken?

Groetjes

Es

Prenatal, V&D, als je naar een groot vakantiepark gaat hebben ze het wellicht daar wel! Wij gaan volgende week ook voor het eerst op vakantie met onze jongste!

Veel plezier!

Hoihoi,

Ik heb ze voor Evy toendertijd uitgehaald bij de Kruidvat.
In ieder geval veel plezier op vakantie.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-2008

Ik heb pas terug ook gezocht in verscheidene winkels naar zo'n zwemband waar ze in kunnen zitten, maar niet kunnen vinden. "Het zomerseizoen loopt op z'n eind dus uit de verkoop inmiddels", kreeg ik meestal te horen (ook bij V&D en Prenatal). Ik heb de zoektocht opgegeven, maar misschien kan je ze via internet kopen??
Wij gaan in okt naar Center Parcs met de kleine en ik hoop / verwacht dat ze daar die zwembanden verkopen.
Veel zwemplezier!!

google: zwemband baby

oa   10,95 bij baby walz

zullen ze nog wel meer online verkopen neem ik aan.

succes met je zoektocht

Ik ben er ook naar op zoek geweest, een leuke band van nijntje. Bij prenatal gevraagd, maar daar verkopen ze helemaal geen banden. Uiteindelijk bij Babydump terecht gekomen maar het is helaas geen nijntje geworden...

oja hij was 10 euro. bij babywalz komen er helaas weer verzendkosten bij op.

quote: anoniememama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-09-2008 11:42:33'));

oja hij was 10 euro en het is dezelfde als die van babywalz. bij babywalz komen er helaas weer verzendkosten bij op.

Terug
Bovenaan