Zwembandjes

<p>Hoi!</p><p>Ik ben op zoek naar tips:</p><p>wat zijn de beste en fijnste zwembandjes voor een dreumes van 14 maanden??</p><p>ik heb gehoord over de puddle jumper maar ik zie dat die pas geschikt is vanaf 15 kilo. Mijn dochter weegt pas 10/11 kilo.</p><p>een zwemband zie ik online als optie, maar ze loopt graag en veel rond dus dat lijkt me erg onhandig. <br /><br />Tips? ?</p>
 
Onze dochter zwemt vanaf dat ze een jaar was met een puddle jumper. Ze woog toen en nu ook nog steeds geen 15 kilo (ze is nu 2,5 en weegt 13 kilo), maar ik vind ze echt super fijn voor haar. Ze is nogal een durfal en met de puddle jumper kan ze zelf van een glijbaan en komt meteen weer boven. Daarnaast vind ik dat ze goed drijft en zich goed vooruit kan bewegen. Ik ben erg blij dat we deze hebben aangeschaft. 
 
Zeker een Puddle Jumper. Mijn dochter zwemt er al ruim een jaar mee. Weegt nu 12.5 kg (is lang en slank maar hij blijft prima zitten). 
Voor bandjes moeten ze goede rompbalans hebben, dit leren ze alleen door veel te zwemmen. Anders kunnen ze alsnog voorover of achterover tuimelen. 
 
Hi! Ik heb voor mijn zoontje van 15 maanden en 11 kilo zwembandjes van Beco gekocht. Gewone oranje bandjes. Merk voldoet aan alle eisen. 
Die puddle jumpers zijn idd nog te groot, ik zie soms kleine kinderen er los in hangen, gevaarlijk. 

Succes!

P.s. heb ze gekocht via bol.com 
 
hier ook de bandjes van beco de voorkeur.
puddle jumper wel gehaald maar daar moet hij net wat groter voor zijn, komt volgend zomer van pas.
 
dus laats met mooie weer de beco bandjes gebruikt en dat was ideaal, hij kon nog lekker bewegen
 
Mijn dochter van 13 maanden is een soort zeemeermin, dus ook hier op jacht geweest. Decathlon bandjes vanaf 11 kilo (is ze ongeveer)werkte niet, ze wil bewegen en hangt vervolgens tot ongeveer haar ogen nog steeds onderwater. Decathlon zwemvest is vanaf 15 kilo, leek in winkel aardig te passen, maar was ook te groot. Opblaasband moet ze echt niets van weten (gillen tot ze er uit is), dus wij hebben haar toch maar gewoon vastgehouden. Hoop dat ze als ze iets groter is alsnog in bandjes/zwemvest leert zwemmen.
 
Terug
Bovenaan