zwembandjes?

Ik heb op dit forum al veel kunnen lezen over zwemluiers enzo, maar gebruiken jullie ook zwembandjes? We gaan lekker een weekend naar zo;n vakantiepark met zwembad en verheug me er nu al op om met ons ventje te gaan zwemmen (dan 5 en halve maand). Tips?
 
Hoi,

Wij doen het zonder bandjes, lekker zwemmen in de armen van papa of mama. Wat misschien al wel leuk is als hij 5,5 maand is, is zo'n zwemband met zitje? Dan kan hij lekker dobberen en jullie van een afstandje bekijken.

Veel plezier!
 
Hoi,

Ja zo'n zitje dat vond onze zoon ook ontzettend leuk toen hij 5 maanden was. Ik had hem via internet gekocht, weet de site alleen niet meer. Het was een hele goeie, knalgeel met twee hele stabiele drijfdingen aan de zijkant. Daar hebben we echt heel veel lol van gehad op vakantie!
Veel plezier!
Lein
 
quote: Anoniem schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-02-2005 17:06:43'));

Ik heb op dit forum al veel kunnen lezen over zwemluiers enzo, maar gebruiken jullie ook zwembandjes? We gaan lekker een weekend naar zo;n vakantiepark met zwembad en verheug me er nu al op om met ons ventje te gaan zwemmen (dan 5 en halve maand). Tips?



 
Hallo,
Wij zijn ook naar een vakantiepark geweest. Onze zoon mocht het water niet in zonder zwembandjes of zo'n zwemband met zitje(die hadden we wel bij ons). In het babybad mocht het wel zonder. De andere baden dus niet.
Groetjes
 
Terug
Bovenaan