zwembandjes..............

Hoi

nog even een vraagje.
Wie weet waar je zwembandjes kunt kopen voor baby's? Ik heb ze op internet wel gevonden maar ja natuurlijk niet hier in de buurt.
Ik ben op zoek naar zwembandjes van 0 tot 2 jaar. vaak zijn de zwembandjes te groot voor die kleintjes. Je hebt ook zwembandjes die tot een bepaald aantal kilo's gaan. Moet van die oranje hebben en dan maat 00.
Kas 26-12-2006 vind de band niet zo leuk meer om in te zitten en is liever los in het water.
Gisteren heeft hij met bandjes gezwommen en dit ging echt super. hij bleef mooi drijven en 'zwom' ook echt. erg grappig om te zien.   Alleen de bandjes die ik heb zijn niet echt goed (is gekregen van iemand).
Als iemand het weet hoor ik het wel.

groetjes Judith

hoi judith,

(ik kom van zomer 2007 forum), maar prenatal heeft ook zwembandjes en ik heb ze vorig jaar ook bij v&d gezien op de speelgoedafdeling dus misschien heb je hier iets aan veel succes in ieder geval.....

groetjes mascha

Ik zou inderdaad ook even bij prenatal kijken en anders verkopen ze ze waarschijnlijk ook bij het zwembad! Ik vind zelf die oranje zwembandjes erg goed, die hadden wij vroeger al!!

Liefs L81

Terug
Bovenaan