Zwembroekje

Hallo allemaal,

Binnenkort gaan wij op vacantie en gaan we voor het eerst lekker zwemmen met onze spruit.
Nu weet ik niet goed of ik ons kindje een echt zwembroekje kan aandoen, wat ik zelf
het leukste vindt. Of toch zo'n speciaal luier zwembroekje die een poepje kan opvangen ?

Jullie hebben hier mogelijk vast ervaring mee. Vertel eens....

Doei en fijne dag !
 
Hoi Nicolle,

Ik ga met mijn zoontje babyzwemmen en daar is een zwemluier verplicht.
Daarover heen doe ik wel een zwembroekje omdat ik dat leuker vind.

Groetjes Sanne
 
Onze dochter draagt alleen een zwembroek. Zijn tot nu toe nog geen
ongelukken mee gebeurd. Schijnt trouwens ook dat baby's niet snel
poepen in het water (wel plassen, maar dat merk je toch niet ;))
 
Wat kosten die luierbroekjes eigenlijk ?
Kun je die per stuk kopen, of moet je gelijk een heel aantal kopen ??
Heb ze nog nooit gezien eigenlijk.

Het idee dat mijn kindje in het zwembad plast of evt poept lijkt me echt niet
fijn... dus misschien toch maar zo'n broekie.
 
Hoi

Zwemluiers zijn niet zo duur (rond 5 euro voor een pak), gewoon bij het kruidvat.

Wij gaan binnenkort ook op vakantie met Senn van 8 maanden en ik kreeg de tip dat je zwemluiers kan uitspoelen en dus vaker kan gebruiken (maar niet als ze gepoept hebben denk ik, hihi!). Vond ik wel fijn om te horen, anders zou ik extra koffers mee moeten nemen alleen al voor de luiers!

Ik heb een stoere zwembroek gekocht voor over de zwemluier... vind ik wel leuker!
en mocht nou blijken dat hij inderdaad niet poept in het water dan kan ik altijd later in de vakantie alleen eenzwembroekje aan doen.

dag! Rita en Senn
 
Hoi

Soms is het op vakantieplaatsen verplicht om een zwemluier om te doen.
Met vakantie heb ik het wel gedaaan. Nu ga ik babyzwemmen met Lieke, daar heeft ze alleen een zwembroek aan, dat hebben alle kinderen. Ze zeggen inderdaad dat het bijna nooit gebeurt dat ze in het water poepen.
Fijne vakantie

Groetjes Jannie
 
Hoi,

Het schijnt dat je na het voeden gewoon even een tijdje moet wachten (half uurtje ofzo) voor je gaat zwemmen met die kleine. Dan poepen ze zeker niet, want meestal doen ze dat dus in dat half uurtje. Drinken stimuleert nl. de darmpjes.

En dat baby's niet in het water poepen? Ach, mijn dochter heeft al 2x in haar bad gepoept. Dus baden we haar nu vóór het voeden. Dan is ze wel drukker, maar blijft het water ook schoner, hihihihi!



Groetjes,
Jolet
mv Alyssa
 
Terug
Bovenaan