Zwemkleding Vraagje!!

Hey Meiden,

Wij gaan over een paar weekjes alweer op vakantie en aangezien ik aan de sonja bakker wou en er een verhuizing tussendoor kwam is het niet echt gelukt
om de juiste kilootjes kwijt te  raken.
Ik baal hier ontzettend van en nu moet ik dus ook nog nieuwe  zwemkleding gaan kopen voor de vakantie en zit dus te twijfelen of ik een badpak, tankini of bikini haal!!

Wat hebben jullie aan met zwemmen/ zonnen???

Groetjes Samiera

Hooi!

Same here.... 4,5 maand geleden ben ik bevallen dus mijn figuur is ook nog niet het oude. Ik heb een tankini met tevens een los topje eronder zodat het hempje niet meteen het enige bovenstukje is. Als ik het aandurf draag ik het bikini gedeelte en als ik een offday heb het tankinitopje eroverheen. Een badpak vind ik erg lelijk. Vaak krijg je er door het lage uitsnijden van die varkenspootjes in en doordat het uit 1 stuk is zie je alle hobbels en bobbels en tja dat willen we nie he! Een tankini breekt een beetje en vind ik daardoor mooier en met bikinitopje eronder blijft de boel goed zitten en kun je het topje altijd nog uitdoen. Bij hunkermoller, Wehkamp en de Hema hebben ze betaalbare ememplaren die best hip zijn.

gr.ing

Ik heb een tankini, want in een bikini durf ik niet meer en een zwempak vind ik oubollig (sorry als ik dan iemand kwets0 hoor).

Ik vind de tankinis van de wehkamp altijd wel leuk en neem eigenlijk elk jaar een nieuwe!

Liefs Saskia

Ik draag nog steeds een oudbollige   zwempak. Niet omdat ik het zo mooi vind (hoewel niet alle badpakken lelijk zijn), maar omdat ik nog laaaaang niet het figuur heb om een tankini te dragen, laat staan een bikini, haha.

Groetjes,
Shivana

Met zwemmen een badpak, want dan wil ik natuurlijk wel van de duikplank af en van de wildwaterbaan en ik wil net als vroeger handstand in het water kunnen doen en eventueel een koprol. Dat vind ik fijner in een badpak!

Zonnen doe ik eigenlijk niet...hoe doen jullie dat met jullie peuters? (maar das misschien een ander topic) Daar komt ook nog bij dat ik het niet langer dan 10 min in de volle zon uithoud! Als ik een kleurtje krijg dan is het van het fietsen in de zon of wandelen, maar echt zonnen dat is al heeeeeeeeeeeeeel lang geleden!

O ja over een badpak: ik vind sommige mensen er echt veel beter uitzien in badpak hoor. Daar zie je al die rolletjes niet zo goed in! Dan heb ik persoonlijk toch liever een mooi camouflerend badpak dan een sexie bikini met een rolletjes buik eronder...

Misschien is het een idee om gewoon lekker naar de hunkemoller ofzo te gaan en daar vanalles te passen. Dan zie je vanzelf wel wat er mooier staat. Maar het idee dat een badpak oudbollig is moet je echt loslaten hoor! Het hangt er toch echt vanaf welk lijf erin zit.

Succes met uitzoeken!
Groetjes Babybelle

Terug
Bovenaan