zwemluier

Even een vraagje aan jullie...... hoe doen jullie dat in de zomer als jullie gaan zwemmen met jullie kindje (van rond het jaar)
Zwemluier lijkt me praktisch maar wel erg broeierig als het warm is.
Een badpakje of bikini vind ik erg leuk staan en zie dat wel eens op het strand maar wat als er gepoept wordt want dan is het niet zo leuk meer.

Hoe doen jullie dat?

Alvast bedankt voor de reacties.
 
Hoi,

Ik geef mijn zoontje altijd een zwemluier aan en daar overheen zijn zwembroekje dan zie je er niets van.
Ik vindt het zelf frisser en netter zeker voor de kleine en daarnaast voor de andere bad gasten.

Veel sucses ermee.
 
De zwemluier doe ik pas aan op het moment dat we echt gaan zwemmen Met een zwembroekje eroverheen. Als we weer uit het water komen dan doe ik hem weer uit en droog mijn kind af en hij krijgt weer een gewone luier aan.
Mijn ervaring met een zwemluier is namelijk dat de poep er wel in blijft hangen maar de plas stroomt er nog wel eens bij langs.
Zwemluiers zijn ook erg kostbaar en op deze manier kan ik ze meerdere keren gebruiken. Ik spoel ze thuis even uit en laat hem weer opdrogen voor de volgende keer.  

groetjes
 
hoi,

Hier een gewone luier buiten het zwemmen om en tijdens het zwemmen een zwemluier.

Ben er achter dat een poepie gelukkig wel in de luier blijft. Een plasje denk ik niet maar er zit   niet voor niets in een zwembad chloor.

Verder leg ik na het zwemmen de zwemluier te drogen (als er niet in gepoept is dan he) zodat ik ze nog een keer kan gebruiken. Op vakantie gingen we soms 4x zwemmen en dan vier luiers op een dag gaat erg hard en is erg prijzig.

groetjes
 
Ik heb een tijdje zwemluiers gebruikt met babyzwemmen, maar nu heeft Jari alleen nog een zwembroekje aan. Bij Jari zie/hoor je het wel aankomen als hij moet poepen, dus dan ben ik vlug genoeg het water uit. Ik heb verder nog geen ongelukjes meegemaakt.
Groetjes Helene
 
Mijn zoontje krijgt met babyzwemmen ook alleen een zwembroekje aan. Een van de badjuffen zei dat ze nog niet hadden meegemaakt dat er een kindje begon te poepen tijdens het zwemmen en urine gaat bij de luier langs, maar daarom zit er ook chloor in het water. Van haar hoefde ik hem geen zwemluier aan te doen.
 
Hoi,

Bij prenatal hebben ze hele leuke zwembroekjes die met een elastiek om de middel en om de beentjes zit!!!
Ze zijn geblokt roze/wit of blauw/wit, maar er zijn er ook van nijntje in verschillende kleuren!!!
Alles blijft echt hangen, ook als het wat dunner is dan normaal
ik spreek uit ervaring....haha
Ze hoeven zo geen luier meer om, dus zullen ze niet met een gewicht aan hun kontje rondlopen (absobeert goed zo'n luier) haha

Ook perfect kraamkado!!! ze zijn er volgens mij vanaf 62/68

Suc6 Renske
 
Terug
Bovenaan