Zwemluiers voor grotere kinderen

Hi allemaal,

Graag zou ik een ervaring delen in de hoop dat het misschien iemand hier kan helpen. Wij hebben thuis een opgroeiende zoon van 8 die last heeft van incontinentieproblematiek en het vinden van goede zwemluiers in zijn maat was een uitdaging. Veel van de reguliere zwemluiers voor volwassenen zaten niet goed of boden niet de juiste bescherming, wat zwemmen soms lastig maakte.

Na veel zoeken zijn we een tijdje geleden op een andere variant gestuit die ons echt positief heeft verrast. Ze zijn volgens ons zoontje zacht en comfortabel en wat voor ons vooral belangrijk is: ze bieden goede bescherming in het water. Hoewel ze eigenlijk voor volwassenen zijn, is de maat S klein genoeg voor grotere kinderen. Deze zomer geen enkele lekkage gehad tijdens het zwemmen.

Ik weet dat er misschien meer ouders zijn die hier tegenaan lopen, dus ik dacht, ik deel het gewoon even. Dit is een linkje naar waar ik de luiers heb gekocht: https://www.123drogisterij.nl/swimmm-wegwerp-zwemluiers-volwassenen

Hopelijk hebben anderen hier ook iets aan!
Groetjes,
Isabelle

Beste Isabelle, wat fijn dat je in deze lastige zoektocht toch een fijne oplossing hebt gevonden. Ik wil je ook namens de community ontzettend bedanken voor je tip! Ook als je andere handige tips hebt, die zijn altijd welkom!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan