zwemluiers

hallo allemaal,

ik wil graag met onze kleine meid gaan baby zwemmen maar heb geen idee waar ik zwemluiers kan kopen en of ze ook in kleine maten te koop zijn. bij kruidvat en etos hebben ze pas vanaf maat 3 onze kleine meid zit net op het randje 1 of 2

alvast bedankt
groeten nancy
 
ik heb ze bij de kruidvat vandaan van pampers. Die heeft ze in twee maten. Ik heb toen de kleinste gekocht en dat ging prima. Ik heb er wel een zwembroekje overengedaan. Ze had toen wel maatje 2 van gewone luiers.

gr Linda
 
hoi

ik heb ze toen gewoon bij de supermarkt ( super de boer) gekocht van het merk huggies en daar heb je maatjes 1, 2 en 3 heel fijn want die van het kruitvat waren toen ook nog te groot.
maar nu zijn ze groot genoeg voor kruidvatpamper zwemboekjes en die zijn eigenlijk ook heel goed.

veel succes

groetjes kristel mama van rawan en alan 12-03-05
 
Hallo,

Ik gebruik bij het babyzwemmen geen zwemluiers.
Is niet nodig volgens de instructrice. Zij heeft het in al die jaren niet 1 keer meegemaakt dat een baby poept in het water.
Ik heb ook gehoord dat je baby niet korter dan een half uur van te voren gegeten mag hebben.

groetjes Brenda.
 
Hoi Nancy en alle anderen!

Sinds Minoes 4 maandjes is, doen ook wij aan babyzwemmen! Eerst gebruikten we de zwempampers van t Kruidvat (eigen merk), maar sinds de jonge gezinnenbeurs gebruik ik n heus zwembroekje  van Kaatje Katoen. Dit zwembroekje is gevoerd (om eventuele poep tegen te houden), sluit mooi aan, ziet r superlief uit (die van Minoes is  groen met lieveheersbeestjes) en t kleinste broekje is r voor kindjes tussen de 5 en 7 kg. Voor meer informatie kun je kijken op www.kaatjekatoen.nl.

Veel zwemplezier!!

Groetjes,
Jacomien
mama van Minoes, 1 mei 2005
 
Dus als ik het goed begrijp hoef je dan geen luiers meer te gebruiken en als hij poept blijft het in het zwembroekje????

Ze zien er zo schattig uit.

Groetjes,

Sandra
 
Als ik jouw was zou ik eerst informeren bij het zwembad of zwemluiers verplicht zijn, bij ons namelijk niet, is een stuk makkelijker gewoon een normale zwembroekje aan.

groetjes,
lia
 
Terug
Bovenaan