Zwemmen met baby

<p>Wij willen vandaag gaan zwemmen met onze uk van 14 weken.</p><p>Nu vroeg ik mij af, gaan jullie na het zwemmen nog even samen douchen om het chloor af te spoelen? En hoelang gaan jullie ongeveer het water in?</p>
 
Ik ga vandaag voor t eerst n les doen. Een half uur is zat. Ook ff afspoelen net als bij mezelf. Vriendin raadde aan: zwemluier daar pas aan doen omdat ie amper iets absorbeert. Veel plezier!
 
Jep, half uurtje - 3 kwartier is lang genoeg. Wij gingen daarna altijd samen douchen en dan nog wat drinken/eten voordat we de kleine weer gingen omkleden. Toen hij nog borstvoeding kreeg, dus even aan de borst voordat we hem gingen omkleden, later deden wij een fruithapje en wat water. Meneer had altijd best trek na het zwemmen en met wat in de buik kon hij daarna ook heerlijk slapen .  Veel plezier samen!
 
 
Een half uurtje is inderdaad lang zat, maar let vooral op je kindje of hij/zij niet blauwig wordt of klappertand, wij waren er de eerste keer snel weer uit, want meneer had het koud en vond het niet leuk ? Ondanks het verwarmde water is het water meestal zo'n 5 graden kouder dan als je je kindje zelf in het badje doet. En zoals hierboven wordt genoemd; zwemmen maakt hongerig ? een flesje of bv na het zwemmen is erg welkom. Veel zwemplezier gewenst! 
 
Terug
Bovenaan