Zwemmen met zoontje 4 maanden wie nog meeR?

Hallo allemaal,

Graag wil ik met mijn zoontje van 4 maanden, zijn ernog meer moeders die met hun kleine zwemmen?!

En hebben jullie zwemluiers of een zwembroekje?

bedankt

Jacomien
mama van Kylian 09-09-2007
 
Hi,

Ik ben pas gaan zwemmen met Tom toen hij een maand of 6 was.
Ik vond het idee met al die chloor lucht en kleine longetjes gewoon een nare gedachten.

Zwemmen vond hij erg leuk, ben gewoon vrij gaan zwemmen, niet baby zwemmen..
Ik heb hem een zwemluier aangedaan, met daarover een zwembroekje, dat het gewoon wat steviger zit. Ging goed!

Nens
 
hoi jacomien,
wij zijn gaan zwemmen toen onze zoon 7mnd was. Wilde wel eerder, maar dat kwam met zijn slaaptijden niet uit. Bij ons in zwembad zeggen ze dat je alleen zwembroekje hoeft aan te doen. De kans dat je zoontje in bad poept is nihil, de zwemluiers zijn aardig aan de prijs en je kan ze maar 1x gebruiken. Wij zwemmen nu alweer ruim 5mnd en zoonlief plast enkele keer in zwembad, maar nog nooit gepoept. Hij vindt t echt dikke pret in zwembad!!
Veel plezier, groetjes mira, mama van jaap (02-01-'07)
 
Hoi Jacomien,

Ik ben met mijn zoon gaan babyzwemmen toen hij 4 maanden was. Ging prima. Voordeel van babyzwemmen is dat ze het water verwarmen tot 30 graden. Dat is wel nodig anders koelen die kleintjes te snel af. En het babyzwemmen duurt hier een half uurtje wat ook lang zat is, want het is intensief genoeg (ook veel indrukken enzo).
Wij hebben alleen een zwembroek aangedaan; ging ook prima. Inderdaad plast hij wel in het water, maar poepen is nooit gebeurd. En ik ben al 10 maanden bijna wekelijks geweest.

Heel veel zwemplezier toegewenst.

groetjes Ida
 
Wij zijn afgelopen week voor het eerst gaan zwemmen met onze kleine, hij was toen nog net geen 12 weken. Hij vond het geweldig. Wij hebben in Spanje zwemluiers gekocht, ideaal.
 
ben nu 2 keer met Merel 5 maanden wezen zwemmen. Beide keren heeft ze het hele zwembad bij elkaar gehuild. De eerste keer zat ze een beetje verstopt en de tweede keer was ze het na een minuut of 20 helemaal zat.
Ga het nog een paar keer proberen en anders even een poosje stoppen en dan later weer.
Hoop toch echt wel dat ze het leuk gaat vinden.
 
Terug
Bovenaan