Zwemmen met zoontje 4 maanden wie nog meeR?

Hallo allemaal,

Graag wil ik met mijn zoontje van 4 maanden, zijn ernog meer moeders die met hun kleine zwemmen?!

En hebben jullie zwemluiers of een zwembroekje?

bedankt

Jacomien
mama van Kylian 09-09-2007

Hoi Jacomien,

Ik heb ook een zoontje Jim van 30-08-2007. Ik wil ook graag gaan zwemmen maar weet niet of hij dit wel leuk zal vinden, hij is nog steeds niet heel lang wakker tussen de voedingen door +/- 1,5 uur incl. voeding. Ik ben bang dat hij tegen de tijd dat we in het zwembad liggen te moe is. Hoe denk jij hier over? Oh en ik denk zwemluier met zwembroek is het meest praktisch en zo'n eerste zwembroekje is zo schattig.

Groetjes Patricia

Ik ben toevallig afgelopen weekend voor het eerst met hem wezen zwemmen. is van 31/8/7 dus 4 maandjes. Hij vond het heerlijk. In het begin moest hij even wennen maar toen hij eenmaal door was-heerlijk! Ik heb hem gewoon huggies zwemluiers aangetrokken. Die pastte prima (hij weegt nu 6750 gr) terwijl ze eigenlijk voor grotere babys zijn.
Hij werd er inderdaad wel moe van en de tweede keer in het water viel hij ook in slaap. Maar ja, hij vond het heerlijk!
Je moet trouwens wel opletten dat je kleine niet te koud wordt want ze adviseren in de meeste zwembaden vanaf 6 maanden ivm de watertemp maar als je er gewoon 15 min in blijft en hem dan weer even droog/warm laat worden is het geen probleem.

veel plezier

Hoi

Ik ga eerst een pak luiers kopen en gewoon proberen.
Mijn zoontje is vaak wat langer wakker tussen de voedingen.

Ben benieuwd, eerst zelf een badpak!

Groetjes

jacomien

Hoi, Gewoon lekker gaan zwemmen. Ik ben met Benthe (25-08-2007)  al verschillende keren gaan zwemmen en zij vindt het helemaal geweldig. Gewoon maximaal een half uurtje, dan zijn ze daarna helemaal rozig en slapen ze nog voor je in de auto zit!!

En ik heb bij Benthe een zwemluier en daarover heen zo'n zwembroekje met klittenbandjes en dat ziet er superschattig uit!!

Groetjes Martine

hoi,jammer dat je aan de andere kant vh land woont,had me wel leuk geleken om met iemand samen te gaan.
even een stomme vraag misschien...dragen jullie nou na de bevalling nog gewoon jullie bikini of toch een badpak als jullie gaan zwemmen?
wij gaan in mrt lekker naar centerparcs en nou twijfel ik of ik toch maar een badpak zal aanschaffen of gewoon een bikini aan..?en hoelang blijven jullie meestal in t water met de kleine?ze is als we gaan 8mnd.doeiiii

Terug
Bovenaan