Zwemmen met zoontje 4 maanden wie nog meeR?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Graag wil ik met mijn zoontje van 4 maanden, zijn ernog meer moeders die met hun kleine zwemmen?!

En hebben jullie zwemluiers of een zwembroekje?

bedankt

Jacomien
mama van Kylian 09-09-2007

ik heb nog niet gezwommen want de kleine heeft al 2 keer ooronsteking gehad en is pas 15 weken dus dat is balen
maar je kan gerust gaan zwemmen
vertelde ze mij dus likt me leuk maar wacht nog even
doei marina

Ik heb met mijn eerste wel een poging gedaaan om te zwemmen, maar dat was geen succes. Hij was gewoon nog veel te klein en veel te licht en vond het niet echt leuk! ( andere kindjes vonden het wel leuk hoor) Hjerre paste niet eens een zwemluier. Ik ben met hem na twee keer gestopt. Nu is hij anderhalf en wil ik met hem gaan zwemmen. Elize is drie maanden en met haar wil ik gaan zwemmen wanneer ze 6 maanden is..

Groetjes Hanneke

Ik zit nu een maand met Thomas op babyzwemmen, ben dus nu 4 keer geweest en hij vindt het echt enig! Hij trapt al echt met zn voetjes om vooruit te komen (te doen alsof natuurlijk) en hij vindt alles leuk... Vooral de liedjes met de bewegingen erbij...

Ik zeg daarom: een aanrader!

hallo,
ik zwem al met mijn zoontje sinds hij twee maanden is ( nu 5 1/2) en hij vind het helemaal leuk en ik ook. lekker spartelen en bellenblazen in het water alles is leuk.

ik doe hem eigenlijk altijd een zwemluier aan, maar eerlijk gezegd is het niet nodig bij hem, maar het is meer voor m'n eigen idee, hij heeft er nog nooit wat in gedaan dus alleen een broek is denk ik ook wel genoeg.

ik zou als ik jouw was gewoon eens gaan proberen, het is hartstikke leuk voor die kleintjes. veel plezier!!
gr mama van tim

Ik zit ook op babyzwemmen met Suzy sinds ze 3,5 maand is, nu ruim een maand dus. Ze vindt het vanaf het eerste moment al geweldig! Ik heb een speciaal 'gevoerd' zwembroekje voor haar gekocht bij Prenatal. Maar ze heeft er nog nooit wat ingedaan. Maar het zal je toch maar gebeuren haha!

gewoon doen dus, dat zwemmen!

groeten, Saartje

Terug
Bovenaan