Zwemmen met zoontje 4 maanden wie nog meeR?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Graag wil ik met mijn zoontje van 4 maanden, zijn ernog meer moeders die met hun kleine zwemmen?!

En hebben jullie zwemluiers of een zwembroekje?

bedankt

Jacomien
mama van Kylian 09-09-2007

Hallo

ik begon met mijn dochter ( nu 2 jaar) zwemen met 4 maanden na de laatse prik. Ik heb nooit een zwemluier gebruikt, alleen zwebroek. De zwemluiers zijn meer voor de poep tegen houden, ze zuigen ook nog veel water in en zijn zo zwaar. Mijn dochter heef nog nooit in de water gepoept.

Maar mischien moet je dat ff probeeren wat je fijner vind en wat vind je kindje fijner.

Sus6 met je keus

hey

Mijn zoontje is nu 3 maanden en wij gaan babyzwemmen over 1 maand ( dus ook als hij 4 maanden is) ik kreeg een brief thuis dat het verplicht was een speciaal zwembroekje te dragen deze krijgen we van het zwembad. je zou het dus even bij het zwembad na kunnen vragen.
succes

groetjes

hoi hoi,

Ik ben vanochtend voor het eerst wezen zwemmen met mijn zoontje....heerlijk is het om hem zo te zien genieten.... Hij is 12 februari 4 maanden ... De jongste van onze groep is 3 maand.

Het schijnt hier bij 8 weken al te mogen omdat het chloorgehalte hier niet zo hoog is. In Belgie moet je wat langer wachten omdat daar meer chloor aan het zwemwater wordt toegevoegd..

een tip... een kruik in de tas met handdoeken en kleertjes..dan is alles lekker warm als je je kindje weer aankleedt...

Liefs en veel plezier...

en ik heb hem een huggies zwemluier aangedaan..zijn zo leuk met allerlei printjes....

Terug
Bovenaan