Zwemmen & opgezette pols

TWD

New member
Heey meiden...

Hoe gaat het met jullie & de warmte...
Ik ben vanmiddag lekker wezen zwemmen samen met mijn moeder, een nichtje & overbuurmeisje.ow en mijn vriend zat aan de kant... Heb vanmorgen trouwens eerst de vk gebeld ivm dat we gingen zwemmen in een meertje...
Blauwalg zat er sowieso niet maar goed je hoort zoveel verschillende verhalen de 1 zegt la geen kwaad de ander zegt van wel dus voor de zekerheid ff gebeld...ze zeiden tegen mij dat het naar eigen inzicht was. In principe ligt de baby veilig ' opgesloten'
En als water niet Ineens veel was opgewarmd kon het weinig kwaad voor mezelf...dus wel ff lekker erin geweest en het water was inderdaad niet heel warm...

Verder kwam ik erachter dat ik opgezette pols had ineens heel apart meestal krijg je toch opgezette enkels haha
 
wat eng zwemmen in een meertje , als je ineens een slok water drinkt is het niet erg dan ?

Opgezette pols ? Had er niet iets te strak om zitten ?
Of ben je niet gebeten ?

Sterkte
 
Heb geen water binnen gekregen, maar als ik dan kijk dat ik vandaag naar een zwembad ga is dat ook geen fijn water om binnen te krijgen(chloor en weet ik het wat nog meer)
Je moet er gewoon om denken....

Ik heb nooit wat om die pols(geen Armband of wat dan ook) en ben ook niet geprikt....denk echt van warmte heel apart.... Maar goed zullen zien of dat weer zo is.
 
Terug
Bovenaan