Zwemmen voor jezelf en de baby!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Nu lees je overal dat zwemmen de gehele zwangerschap kan, en zelf heel goed is voor jezelf en de baby.
Nu kan ik al mee zwemmen met de zwangerschapzwem hier, maar ik ben nog maar 5wk en 5 dg zwanger, kom ik daar met een platte buik:)

Toch wil ik wel graag meedoen omdat ik er misschien wat meer conditie van krijg ben vreselijk snel moe.
Maar mijn vraag is eigenlijk kan het wel, en hoe it het met de bacterien die je in een zwembad hebt?

Hebben jullie ook aan zwemmen gedaan? en hoe ervaarde je dat?

Liefs van mij en mijn kleine hummeltje

Hoi,

Zwemmen kan absoluut de hele zwangerschap. Zelf doe ik ook zwangerschapszwemmen en ik vind het superlekker. Je kan het doordoen tot aan je bevalling. Ik ben nu 34 weken zwanger en probeer het zo lang mogelijk door te doen. Het onspant lekker en ik houd zo een beetje conditie. Ook vind ik het erg lekker dat je zo gewichtsloos bent in het water. Over bacterien e.d. hoef je je geen zorgen te maken.

Gr. Mariëlle

Ha!
Ik ben deze week begonnen met zwemmen en heb ook nog niet echt een buik. Het is heerlijk en ik kan het echt aanraden.

Succes

Ik ben bij de eerte met 28 weken begonnen met zwemmen en het is zo lekker.
In het water voel je het gewicht van je buik niet.........let daarop wel op als je uit het bad komt, dan lijkt je lijf wel drie keer zo zwaar!

Vooral leuk als je in het water ligt en de baby dan beweegt, dat voelt echt leuk.

gr mama van MD

Hallo,

Ik ben ook begonnen met zwemmen, weet alleen niet meer hoever ik toen was. Ik ga nu elke week met de buurvrouw (die ook zwanger is). Het doet mij erg goed. Van de bacterien heb ik nog geen last gehad.
Zwemmen maakt je ligt waardoor je even het gevoel van zwaarlijvigheid kwijt bent. Totdat je uit het bad komt, dan voel je je erg zwaar.
Ben nu 34 weken zwanger en ga dus nog steeds.

Denk dat je gewoon moet beginnen met zwemmen wanneer jij er behoefte aan hebt en je buikje komt heus nog wel.

Veel zwem plezier!

groetjes jmak

hoi

in het zwembad gebruiken ze expres chloor tegen bactieren dus daar zou ik me niet druk om maken en lekker gaan zwemmen.gr wendy 17,2 zwanger

Hoi,

Ik zwem ook, heerlijk hoor. Ik ga gewoon op de tijden van baantjes zwemmen. Zwangerschapszwemmen is voor mij een onhandige tijd. En ik hou wel van een beetje actief zwemmen. Je kan het toch op je eigen tempo doen en dat gaat prima!! Zeker als je nog zo kort zwanger bent zou ik persoonlijk nog niet naar zwangerschapszwemmen gaan.....

Succes en zwemse. Groetjes,

MamaJudy
27wk+4

Terug
Bovenaan